• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan, håller med dom andra nu finns det ingen tvekan längre! Hoppas att du vill ha ett grattis och vad bra att ni pratade igår. De är inte dom bästa på att välja sina ord ibland dom där karlarna!
    Kram

• Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-01-24 08:36:10 följande:
    Där kom mensen Skrattande
    Blev faktiskt lite glad, för om det varit positiva test borde det blivit starkare från tidigare i veckan. Test som inte blir starkare på 4-5 dagar känns inte 100 heller.
    Så nu vet jag att även Aco Preg ocg Testlagret kan ge spök Tungan ute
    Nej!
    Men jag är glad att du är ok med att den kom, nya tag när du orkar!
    Väldigt många tester ger spök märker vi, usch!
    Hjärta
  • Hoppas 2012

Diana - håller med övriga talare hihi och jag hoppas sååå att det är ett + men det ser onekligen ut så

• Hoppas 2012
    Whoeix skrev 2012-01-24 12:49:53 följande:
    Är detta tillräcklig stegring?

Översta från BIM-3 (helt torrt)
    Understa från idag, BIM-1 eller BIM. (fortfarande lite fuktigt)

Känner mig så ogravid, därför blir jag orolig.

Wow, grattis!
  • Hoppas 2012

Haha vad roliga ni är, här budas det ut tester hejvilt Skrattande
    Gäller o sitta online o uppdatera hela tiden för att hänga med haha, men man måste ju jobba lite emellanåt hihi

• Hoppas 2012

Herregud vad det hunnits skrivas på bara nån timme :)

Underbart roligt för er som fått se era älsklingar på UL!

• Hoppas 2012
    Eveliina11 skrev 2012-01-24 17:31:47 följande:
    Jävla skit CB..  Testade igår BIM -3 med ett CB plus och ett annat.. CB visade ett plus som sedan försvann (?) efter några minuter.. Och det andra visade ingenting, bara negativt..

Idag provade jag återigen med ett CB plus och det visar då ett "spökstreck"(?) Ingenting första 5 minutrarna, men andra gången jag gick och tittade (inom 30 minuter i alla fall) Så syns ett starkt streck, dock väldigt smalt, läst att det är spökstreck? Och testade återigen med ett annat, som visar negativt. Detta BIM -2

Jag känner mig nästan helt säker att mensen kommer komma nu :(

Tycker bara det är så tråkigt att få "falska" plus, då man får upp förhoppningarna och sen blir så beviken när mensen kommer :(

Hur skulle ni tolka detta?

Som flera skrivit så ska man inte använda CB med tanke på alla spökstreck. Inte i alla fall, men i många fall verkar det vara slöseri med pengar :(
    Har du något annat test att prova med?
    Helenmedh skrev 2012-01-24 17:59:49 följande:
    Inget synligt va? 

Ser tyvärr inget men det är ju så tidigt gumman. Kanske det är jag som inte ser så bra på datorn...
  • Hoppas 2012
    Langtarmassa skrev 2012-01-24 18:19:04 följande:
    ja jag fick ju nästintill positivt i lördags.. och vi sexade i torsdags natt och söndag. så kanske :)

Men sen undrade jag om någon visste när man har som ondast av äl? Om det är innan, under eller efter?
    För jag hade TOKont i lördags kväll.. 
    Oj bra fråga. Jag har ofta väldigt ont under ÄL så för mig är det svårt att säga. Sist hade jag jätteont och samma kväll fick jag starkt pos på test. Hade sen ont några dagar till, kanske 3 
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-24 18:22:19 följande:
    Det undrade jag också men fick Inge svar. Om ägget släpper dom timmarna det är som värst
    Det låter ju rimligt men svårt att svara på Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester