• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Langtarmassa skrev 2012-01-24 18:24:58 följande:
    Okej, ja jag förstår att det inte är så lätt att veta.. :P Tänkte om någon satt på info, brukar ju alltid vara någon här som har svar ;)

För jag hade ont i fredags och lördag på dagen, lördag kväll var det fruktansvärt och söndag bara lite igen.. 
    Just gällande äggsläppet tror jag ingen på riktigt kan veta Flört om det är just då det gör ondast. Även om vi har många svar här i tråden hihi
    Men visst om man ser på det du skrivit så kan det mkt väl vara så att det skedde på lördag kväll.
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-24 18:42:06 följande:
    Första testet idag CB, tog 2-5min innan man såg ordentligt... 

Preg & RFSU: Preg fick jag ta ut stickan för att se för till och med kontrollstrecket låg fel. RFSU tog minst 5-10 min innan man såg alls... 

Testlagret: Tog 5min innan man såg nått och 10-15 min innan de blev såhär... 

Gummsan, fint test från testlagret, men är jag helt väck nu som inte ser på de i mitten? 
    Testlagret är ju sååååå tydligt, härligt!!

Känns det bra med mannen?
  • Hoppas 2012

Oj vad det testas här tjejer hihi, roligt att se. Sorry att jag varit frånvarande men haft fullt upp ikväll...

• Hoppas 2012
    My Guiding Light skrev 2012-01-24 21:28:42 följande:
    Äntligen gick han!

Här kommer dom:

Alltså ÄL+8 kvällskiss alla tagna i samma (blev lite till mig när jag såg det extra strecket på testlagrets) RFSUtestet (vanliga) i mitten visar nu en svag skugga.

Hade ett jobbigt missfall/ma/x (dom är inte riktigt säkra) i oktober, och nu verkar det förhoppningvis blie en oktoberbebis istället :) Tur i oturen med det utdragna mf:et är att jag får komma in för tidigt vul denna gång :)
    Härligt, grattis! Och synligt så tidigt hihi!!!
    Jennie83 skrev 2012-01-24 21:44:40 följande:
    ja jag hoppas hoppas innerligen att de e så!!!!!!!!!!!
    Det är så, helt underbart!!
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-24 20:52:08 följande:
    åhh men det förstår jag absolut! vikten kan man juh fortsätta kämpa med! jag hde problemet att ja gick ner för fort.. 20 kg på 2,5 månad.. o så mycket vägde jag inte.. för gud vad det syndes! 
    slutade röka för lite mer än 14 dagar sen ;:P men gått upp pga de :/

helt klart e ni värda det! hoppas det är ett varaktigt plus nu 
    Duktig du är! Men som du skriver, det låter mkt med 20 kg så snabbt...måste vara rädd om dig!

Jag är själv rökare och ska sluta nu, ja iaf försöka då jag inte vill att det ska vara ett hinder på något sätt, men vad är det egentligen som gör att man går upp i vikt efter man slutat? Att många byter cigg mot sötsaker?
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-24 21:57:17 följande:
    Vill nån av ett ha den boken kan jag skicka!! Mina bäst investerade 67:- ever!
    Låter spännande!!
    Vill du sälja den?
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-24 21:56:03 följande:
    Hoppas2012. Jag säger bara en sak..... Läs "äntligen ickerökare" den hjärntvättar dig i positiv bemärkelse :)
    Hihi, antar den hjälpte dig?!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-01-24 21:56:20 följande:
    Hoppas 2012: när du slutar röka saktas ämnesomsättningen ner i kroppen, vilket gör att man går upp i vikt i början. Men om man inte byter cigg mot sötsaker brukar det inte vara mer än ca 2 kg.
    2 kg!!!!!! Oj hjälp! Obestämd
    Jennie83 skrev 2012-01-24 21:58:14 följande:
    Jag snusar... men e jag gravid så åker dosan ut, denna gång blir de o sluta för gott. har slutat med båda barnen men börjat om efter ja slutat amma....dumma jag (ja vet) men denna gång ifall de nu är bebis så är det slut snusat.
    Usch vet hur det är att vara beroende....det är ett skit! Och ett helvete att göra sig av med...
  • Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-24 22:19:39 följande:
    Nej jag vill inte sälja den jag vill skänka den Inboxa din adress :) om jag inte minns fel bad han t o m om det i slutet av boken, att man skulle ge den vidare :)
    Men gulle dig! Det var väldigt snällt och generöst!
    Inboxar dig direkt.

Tack Kyss
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-01-24 21:54:18 följande:
    Jag är rökare jag oxå Gråter Men på Torsdag slänger jag dom... Jag skaaaaa klara detta ...... 
    Det är förjävligt att man skaffade sig det beroendet...blä
    Ja nu "måste" du slänga skiten gumman!
    Kram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester