sweasmamma skrev 2012-01-22 08:45:16 följande:
morrn... testade blankt nyss! ingen överraskning där inte=( man börjar vänja sig!!
Kram gumman!
Gummsan skrev 2012-01-22 09:14:06 följande:
Jag blir så ledsen.
Som ni säkert minns så i dec sa gubben att han ville vänta. Sen efter jag slutade tjata om test så verkade de släppa. Sen i förrgår så drog han ut den!
(dag 26 så det skulle ändå inte kunna bli nått) Jag frågade varför och han sa först jag vet inte. Sen hade vi en lååång diskution igår och då sa han att han inte ville och att om jag skulle vara gravid skulle vara det värsta som kunde hända just nu!
Just nu vet jag inte var jag ska ta vägen....... Har ju haft oskyddat hela månaden innan så jag fattar inget.... Mitt hjärta blöder............................................ ...........
Pumman: Såg du inget alls???
Klart du ska prata med oss gummsan! Alla människor har såklart rätt att tycka vad dom vill men när man lever i ett förhållande så är det ju bådas ansvar att prata med varandra och i detta fallet tycker jag inte riktigt att din man är tydlig med dig. Det är ert liv och ni ska tillsammans bestämma om detta.
Jag förstår att du blir ledsen när ni haft oskyddat hela månaden och plötsligt drar han ut och säger att en graviditet är det värsta som kan hända.
Det tycker jag inte var så genomtänkt att säga det så hårt.
Kram
virrevapp skrev 2012-01-22 09:38:03 följande:
Slänger in en bild här oxå eftersom jag tror att ni är experter på området!!!
Känner mig alldeles skakis, visst är detta ett plus? BIM - 6
Bim - 6 och ett sånt plus?! Härligt! Grattis!
Plly skrev 2012-01-22 09:58:50 följande:
Kan det vara vår tur nu verkligen?!
))) Bim -2 och Bim -1...ska testa digitalt imorrn....
Kan säga att jag testat sen bim -6 säkert och då har det inte varit nånting precis som föregående månader...men igår så testade jag och la in testet i badrumsskåpet och det låg där i säkert 1h medans vi käkade frukost, gissa min chock när jag kollade på det sen! Testet idag visade sig inom 10 minuter.
Grattis!!
@ X
Gör som NeLe sa och använd samma tester hela tiden då man inte vet hur olika visar.
Kramis tjejer!