• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83
    I need you :)

• Hoppas 2012
    Liten Léonie skrev 2012-01-19 17:56:56 följande:
    Undrar du om monitorn så kan jag svara med Kyss
    Åh tack! Lifesaver Glad
    Har för mig Leonie att det var du som svarade mig om att man alltid ska räkna röd mens, inget innan dess (rätta mig om jag har fel). 
    Men jag får hem monitor imorgon och om det inte blir nån röd mens...när ska jag då sätta på den? Imorgon är det dag 5 med brunt och då last day att sätta på den...?
    Vill inte missa det och vänta till nästa cykeln. Eller kan man om man sätter på den ex imorgon nollställa den då om rött kommer...

Ja du hör ju hur grön jag är på denna Obestämd

Tack gumman!
  • Hoppas 2012
    Skrutt 83 skrev 2012-01-19 18:25:48 följande:
    Fru 2011: svårt det där, förr innan jag fick sonen så brukade min mens alltid börja med lite brunt och då räknade jag ändå alltid det som dag 1, hade väldigt sparsamt ca 4 dagar inkl det bruna i början å slutet. Men efter jag fått barn börjar det alltid med rött. Hur brukar det vara för dig? Brukar det alltid börja med brunt? Kom det bruna när mensen skulle kommit? Svårt.. Om den kommer imorgon skulle jag nog ställa in den och räkna som mens och sen om det röda kommer nollställa den och börja om. På så sätt riskerar du ju inte att missa en cykel. Håller tummarna för att monitorn hjälper dig till ett fint +!!
    Sen pillerstopp i september har det kommit brun 3-4 dagar innan mensen startat. Nu är det 4 dagen med brunt och inte nått rött i sikte.  Så har hela veckan antagit att röda mensen kommer vilken sek som helst.

Ok så när jag hämtat den imorgon sätter jag på den efter instruktioner och räknar det som mensdag 5 menar du? Är det lätt att nollställa den om det är att röd mens kommer?

Tack Hjärta
    Liten Léonie skrev 2012-01-19 18:28:25 följande:
    Märkligt med bara brun mens... Där vet jag faktiskt inte hur man ska göra.
    Ja jag vet hihi, fattar nada därav behöver jag er som hjälper mig, tack för att du försökte gumman!
  • Hoppas 2012

Norrköpingsbo - ser lovande ut det där :) hoppas!

Jennie håller tummarna för dig!!

Gummsan - jag vet man lätt kan hamna i testträsket men försök att inte testa för mkt, jag vet det är svårt när man vill se :(
    Men tyvärr ser jag inget på dina.

Grattis Sanna!!

Becca, jag ser något svagt, hoppas!

Leonie - jag ser svagt där gumman

• Hoppas 2012

Godmorgon,
    Idag kom den riktiga mensen efter 4 dgr brunt. Nu hoppas jag på att cb monitor kan hjälpa oss.

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-20 07:52:04 följande:
    Fru2011: trist! Men skönt att den kom igång så ni kan försöka igen!!
    Tack gumman
    Nu får vi se om monitorn hjälper oss Flört
    Hur mår du?
  • Hoppas 2012
    Fru2011: jotack, tror mensen börjar ta slut nu, haft hemsk mensvärk i flera dagar nu.. När beräknar du ha äl o bim igen?
    Skönt att mensen börjar ebba ut...hoppas värken går över.
    Ja ÄL är ju lite svårt att veta men om jag gå på senaste cykeln så blir det 31/1 men får se nu hur monitorn märker av hormon i kroppen,ska bli spännande och se om det blir helt andra dagar. Bim ca 17/2 om jag ser förra cykeln och hur ÄL varit den senaste tiden.
    Du då?
    Jennie:
    tack, jag vet inte riktigt... 
    använder fertilitetsmonitor och är på dag 22 i cykeln, men vet ej när mens ska komma.
    Varierar lite hur mina månader ser ut.
    (sist jag plussade visade monitorn aldrig max så jag litar inte riktigt på den)    
    Ska använda den för första gången nu, men får jag vibben av att du inte är helt nöjd?

Låter inte bra det med att byta alias....bör alla göra det? Inte läst om det än om det nu fanns allmän info...?
  • Hoppas 2012
    Jennie29 skrev 2012-01-20 13:00:05 följande:
    Spännande med monitorn, själv har jag aldrig användt den, men verkar super bra!!!!
    Ja de ska finnas nån tråd nu också med info om man ska byta alias och lösenord!!!!
    Ja jag hoppas den kan hjälpa oss på vägen samta tt man kan släppa tankar på det då den sköter allt sånt Glad

Aha....oj ska man leta upp den tråden haha
    man tycker de får maila samtliga om alla ska byta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester