• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TheFamily skrev 2012-01-14 19:25:49 följande:
    Linda: Go for it!!
    Denna månad låg jag kvar hela natten utan och springa på toa efter....vet inte om det gjorde nån skillnad men jag är gravid!
    Lycka till!
    Ta detta rätt nu gumman, men jag är körd om man måste ligga kvar hela natten utan att kissa efter sex Flört
    Så jag hoppas i mitt fall att det inte spelar roll 
  • Hoppas 2012

Jag vet man inte ska deppa innan mensen faktiskt kommer, men har ikväll bara fått en känsla och nu känner jag mig jätteledsen...

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-14 22:28:46 följande:
    Jennie: jag plussade på bim-3 eller 4... Kände att jag va gravid, har aldrig ont i brösten men då hade jag!!
    Man undrar om det kan va olika med olika graviditeter...?
    Nu har jag ju aldrig varit gravid men vad jag har hört av andra som har varit det mer än 1 gång så är det inte alls ovanligt att det skiljer sig från gången innan.
  • Hoppas 2012

På vissa ställen kan man läsa att de mår bäst av varje dag så det där är så olika :)
    Kör på!!

• Hoppas 2012
    MoLLa10 skrev 2012-01-15 06:13:31 följande:

Så här ser det ut idag på -4 och är nog gravid :0)
    Åh grattis!!!
    Så stark på bim-4.....härligt
    Då kan nog jag säga hejdå till denna månaden då jag inte ser nått på mitt test på bim-4...
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-01-15 11:03:58 följande:
    Men nu jäklar är det väl positivt?

Ja det understa är positivt, sexa på Flört
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-01-15 11:55:29 följande:
    Yeey! Fick det kl 11 idag, då måste ägget släppa typ imorgon eller på tisdag då?
    Precis, ta ett test imorgon och är det då svagare är det troligt att ägget släppt..annars senast tisdag 
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-01-15 11:58:10 följande:
    Tack! Vi låg inatt och kommer troligen göra det när jag slutat idag, då måste det väl kunna finnas lite chans?

Och angående ditt minus, misströsta inte! Jag plussade med sonen på bim+5  
    Absolut, sex natten som varit och senare idag, då finns det mkt goda chanser Glad
    Tack...men nu är det deppigt...när du fick + på bim+5 hade du då innan testat -  ?
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-15 12:08:37 följande:
    det är många som inte fått plus förän bim+4..
    allt handlar om hormonerna½!
    Jag vet men....ja.....usch....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester