• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-15 13:14:56 följande:
    Som innan, möjligen lite blekare... Inte testat på nytt, ska vänta ett par dar tänkte jag men nu känns det som mensen är på väg om det kommit lite brunt..
    Jag brukar få bruna flytningar 3-4 dgr innan mensen men sånt är ju så olika...vissa får ju inte det alls gumman. Det här med nidis är jag dålig på men ägget kan väl visst fästa 11 dgr efter ÄL eller? Har läst så olika, har du googlat?
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:27:38 följande:
    Har googlat lite men det står att det e vanligast att det fäster upp till 10e dagen, men jag är kanske ovanlig!! ;)

Känner mer molande nu så jag får ställa mig in på mensen... Skit också...
    Brukar du få dessa flytningar innan mens?
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 13:31:52 följande:
    Nä... Känner inte igen det. Sen har jag ju inte mens så ofta heller :)
    Tycker ändå det e tidigt med mens på äl+11... För att va mig alltså. Men det är kanske så denna gången..

Tack för att ni peppar och stöttar mig flickor!!
    Ja det låter tidigt med mens redan nu.....
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-01-15 19:40:57 följande:
    Jag blir förvirrad av ältest.. De tre sista är tagna idag, men kl 11 och kl 19 ser lika starka ut medan kl 15 är svagare.. Eller? Vad tycker ni?

Tycker det ser ut att vara positivt kl 11, både 15 och 19 tycker jag ser svagare ut...men kanske ser annorlunda ut IRL
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-01-15 20:06:32 följande:
    Frågade karln men han tyckte som dig, att 15 och 19 ser svagare ut. Alltså hadejag min pik kl 11? då är det bara att pippa på nu då? :P
    Precis Flört jag tror du hade din pik kl 11 och nu är det bara att sexa på, jag hade haft sex idag och imorgon.
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 23:16:35 följande:
    Vet den här känslan... Mensen kommer i natt! Sorry att jag e neggig! :'(
    Det får man vara.
    Hoppas du har fel Hjärta
  • Hoppas 2012
    anyminutenow skrev 2012-01-15 23:19:39 följande:
    Vad tror ni?!?!?!? Vågar inte tro på det, bara gråter o gråter....

Ser ju onekligen ut som ett plus men varför är halva testet så rosa på hela??
  • Hoppas 2012

Godmorgon tjejer,
    Jag har en ursuel morgon och mår jättedåligt och innan jag gick till jobbet var det en massa gråt hemma.
    Bim-2 alt 3 idag och det kom som utspätt blod i mitt urin på morgonen så ja, det är väl bara att...ja vad ska man säga.

Brydde mig först inte om att kolla på testet då jag var så ledsen, men när jag sen kollade kanske jag såg nån skugga men jag menar, urinet var ju lite rött.

Feel free att analysera, trixa etc....jag kan ä'ndå inte bli mer ledsen än vad jag är nu...

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-16 08:51:49 följande:
    Men va trist att du mår dåligt... Jag kanske kan glädja dej med att jag faktiskt också ser en skugga och det är nog inte vanligt med spök på dem! Inte som mitt cb du vet...

Här kom mensen idag, hellre för tidigt än för sent så man slipper oroa sig.. 

Varför så ledsen? För blodet eller du mår dåligt i övrigt också?
    Ja alltså jag blev så ledsen när jag torkadem ig och ser då utspätt blod, om man nu kan säga så, på pappret...
    Det är klart det är kört liksom...
    Jag blev bara knäckt, det var så oväntat så det bara "hit me" så att säga...
    Det skulle ju inte kommit så om jag hade varit gravid...

Hur känns det med mensen? Är du ok?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester