• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-01-16 09:21:33 följande:
    Jobbigt att du är ledsen, men du jag ser faktiskt också en skugga. Ge inte upp än, det är jättevanligt med en liten blödning när man skulle haft sin mens. kram!!
    Tack för att du tittade, ska ju ha mens först om 2-3 dagar men det kanske är vanligt med en liten blödning ändå?
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:25:01 följande:
    Fru 2011, jag ser en skugga !!
    Tack för att du tittade Pumann, men vet ej vad jag ska tro, kan vara spök eller bara skugga då jag fick lite rött i urinet.
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:31:04 följande:
    ja men inte helt möjligt med en genombrottsblödning ju ... vi håller tummarna
    Får googla lite på det =/
  • Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2012-01-16 10:59:31 följande:
    Fru2011 från mobilen ser jag ett tydligt sträcck som är svagt rosa
    Jag blir glad att det inte bara är jag som inbillar mig, jag bara känner att en genombrottsblödning låter inte så vanligt men det kanske är vanligare än man tror, men borde den komma redan nu då på bim- 2 alt -3? Dock så är jag ju lite oregelbunden...
  • Hoppas 2012
    Skrutt 83 skrev 2012-01-16 12:22:32 följande:
    Fru2011: ser absolut ett streck men tycker man ser ett vitt streck där strecket ska vara och så rosa vid sidorna om. Eller ska strecken sitta närmare?
    Ja...det har du nog rätt i....skit också..jag visste det..är osäker på hur de ska sitta...
    Liten Léonie skrev 2012-01-16 12:27:15 följande:
    Fru2011
    Det ser ut som vitt streck och färgrester runt tyvärr... Men vi hoppas ändå!!
    Ja jag hade mina onda aningar
    sweasmamma skrev 2012-01-16 12:13:08 följande:
    man ser ju alltså .... 
    Tack för att du försökte.....
    MissMollis skrev 2012-01-16 12:43:28 följande:
    Nu läste jag inte jättenoga hur det låg till för dig men tänkte bara berätta att jag fick ungf som dig senaste mensen. Den kom på bim -4 var sparsam o jag fick ett svaaagt rosa plus på ett doc morris test (känsligt 10 ul el vad d ehter) precis efter blödningen. Jag var helt säker d måste vara genombrottsblödning men det verkade tyvärr som det bara var tidig mens :/ Fick inga mer streck på test o så heller. Hoppas jag inte låter negativ nu :)  -Ville bara berätta att det va så för mig o hoppas hoppas din blödning INTE är mens utan ngt mkt bättre :D
    Nej du låter inte negativ, bara ärlig och det uppskattar jag. Det ser ju fel ut på testet nu så ja...fan
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-16 13:03:38 följande:
    Fru 2011 tycker man ser på ditt test,  avvakta nån dag o testa igen =)
    Japp, får bli ett nytt test kanske imorgon för att se om det blir något, tack gumman
  • Hoppas 2012
    anyminutenow skrev 2012-01-16 15:28:33 följande:
    Sådär!
    Översta: Igår vid 22-23 tiden, BIM - 2
    Nedersta: imorse vid 9-10 tiden, BIM - 1
    Ingen är alltså tagen med direkt morgonurin..
    Så.. det ser väl ganska bra ut? Kan man börja våga hoppas???

Ser bra ut!!
  • Hoppas 2012
    Loouiiisee skrev 2012-01-16 18:27:42 följande:
    När ska man börja testa med äl testen? :P
    Blir första gången för mig nu att testa med dom hehe 
    Om du är oregelbunden så starta direkt efter mensen tycker jag, jag har gjort så och tagit 2 test om dagen så man inte missar. Fick utslag dag 12 ist för ca 19-21 så för mig var det kanon bra hjälp.
  • Hoppas 2012
    Loouiiisee skrev 2012-01-16 18:38:31 följande:
    Okej. Alltså så fort mensen slutar ska jag eller kan jag börja testa? :)
    Blir ju spännande. Hoppas det är till någon hjälp! Beställde förra veckan så borde ju komma snart också. 
    Ja börja testa dagen efter din mens har slutat. Jag gjorde så att jag tog ett test med morgonurin och sen höll jag mig från att dricka o gå på toa ca 3-4 h innan jag gick hem från jobbet så testade jag direkt då. 
  • Hoppas 2012

Godmorgon tjejer,
    Kom inte in på FL igår, varken på nätet eller appen, stod error...men var nog något fel hos mig då jag ser att ni febrilt skrivit Glad
    Igår var det mkt prat och tårar hemma hos oss. Inget mer rött igår men den klassiska bruna flytningen kom så jag vet med säkerhet att mens kommer, samt ett negativt gravtest imorse...
    Jag förstår inte vad man mer ska göra än att ha sex och pricka in..känns inte som det hjälper ändå....

Håller tummarna för er andra!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester