• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kickioh skrev 2012-01-12 22:10:58 följande:
    Jag kände faktiskt av liiite lite ont för någon dag sen, väldigt kort dock och sedan inge mer efter det. Svårt att säga men nog tror jag du kan få ont i underlivet och vara gravid ändå, precis som alla andra "menssymptom" man kan få :)
    Håller tummarna för dig i alla fall!
    Tack snälla, tyvärr ömmar det/som träningsvärk som jag känner inför men...fy vad trist, kändes ju så bra.

Stort grattis till dig! Fint test Flört
  • Hoppas 2012
    Kickioh skrev 2012-01-12 22:18:29 följande:
    Nää vad tråkigt! Jag hoppas du har fel ändå ;) Annars ska jag hejja på dig extra nästa månad!

Tack så jättemycket, känns sjukt overkligt än :D
    Tack tjejen, men jag är ganska trött på detta nu, önska, hoppas, kämpa etc...Äntligen började cykeln stabilisera sig så jag hade en bra feeling. Så vi får se om några dagar.

Förstår det är konstig känsla, försök att njuta av gåvan du fått!
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-12 22:19:38 följande:
    Fru2011: just det, samma som mig... Senil;)
    Jag känner mig också negativ... Blir nog inget plus här denna mån...
    Menar du ömheten?
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-01-13 09:24:22 följande:
    okej ja då har du ett par dagar kvar ju =) håller tummar och tår
    Tack! För dig också!
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-13 13:29:15 följande:
    Ingen som ser nått??  
    Känner mig gravid....

Men det var väl inte så länge sen du hade ÄL?
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-13 13:58:24 följande:
    Över en vecka sen. Mår sååå illa. Eller om det inte va äl iaf. Ska ta nytt ältest ikväll. Skum kropp
    Du hade ÄL för ca 1 vecka sen? Då är det inte så konstigt det inte syns något.
    Eller menar du att din ÄL är sen?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester