Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hoppas79 skrev 2012-06-18 12:33:12 följande:
    Hej!

skulle vilja visa ett test jag tagit idag på Bim-2 men lyckas inte lägga upp bilden. Hur får jag det att att funka?
    det är bara att klicka ladda upp bild under textrutan du skriver inlägg i..förutsatt att du först har laddat upp bilden på din dator. Det går inte att lägga upp bilder från mobil.
  • slemtorsk i din bralla
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:
    Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

man ser ju ett streck och det ser ut att var asvagt rosa... men svårt att avgöra....ÄR det rosa så borde du ju vara gravid ...
  • slemtorsk i din bralla
    Saga09 skrev 2012-06-18 14:37:09 följande:
    Är det någon här som skulle kunna mörka ner min bild? Jag tycker att jag ser nåt men det skulle vara intressant att se hur mkt ögonen spelar en ett spratt...
    var är den?
  • slemtorsk i din bralla

jag köpte billiga tester från storbritanien på E-bay och de var väääldigt mycket billigare än TL och jag fick aldrig en skugga ens en gång- vilket var fullt naturligt eftersom jag inte var gravid då

Jag har sett i andra trådar att TLs VD har skyllt på att munstycket till apparaten som prepparerar testen har blivit förorenad och därför blir teststrecken färgade vid blötning.

Det verkar vara flera sanningar som florerar kring testlagret vilket är tragiskt för de har ju varit ett pålitligt företag i ganska många år...

• slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:51:28 följande:
    Hur bra är stickorna från Billigatester och bästpåtest?
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:51:28 följande:
    Hur bra är stickorna från Billigatester och bästpåtest?
    bäst på test har jag använt och tycker dem är jättebra, uppenbarligen jättekänsliga eftersom jag fick svaaaga svaaaga utslag väldigt tidigt- har inte hört något om spökstreck på dem.
  • slemtorsk i din bralla

Men vad håller Testlagret på med??

Ring INTE kundtjänst utan försök få tag på Anders Nilsson som är VD för dem..

Kolla denna bloggen anneutane.blogspot.se/ och scrolla ner till inlägget Upprättelse....

vore bättre om ni RINGDE honom och verkligen talade om allt ni skriver här, för det här är verkligen INTE okej.....att en del får veta att det är fel på en lot och sen andra får höra att det INTE är fel på dem...och att ersättning sänds ut med en lot som fått underkänt.

Begär pengarna tillbaka, och ersättning för utlägg för andra tester och stå på er, nästan så jag önskar att jag också fått problem med dem för jag brukar fanimej få som jag vill

• slemtorsk i din bralla
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:49:48 följande:
    haha dem har fått veta om dem lever ifrån mig;)
    Och till mig har dem ju sagt att det ÄR fel på både 120420 och 120517, men till andra säger dem annat, skapligt märkligt.
    ja men jag menar ju det.. att de ger olika besked till alla....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester