Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-17 18:14:27 följande:
    det tror jag att det kommer göra Solig

OK aja,inget o bry sig om. då får hon tycka så men då behöver hon inte läsa här inne heller. det är som du säger. vssa av oss har varit med längee och alla som har hängt här ett tag ahr ju följt varandra. sen klart som fan man njjar sig, blir orolig, läds o hoppas eller hur. då måste man kunna stötta varandra

därför är denna tråden så skön hihi Hjärta   

tog 2 tester nu, ska se om det dyker upp sträck på dom oxå 
    jag tycker ju att tråden blir mer o mer överdriven när det kommer folk som inte förstår och tycker saker utan att fatta vad vi snackar om. Vi är ju som sagt många som hängt här länge och som håller i hop och trots att jag har plussat så känner jag ändå pirr i magen och lider med er andra, det blir ju som att man själv testar igen nästan *S*

Vi har haft nog med dålig stämning här i tråden men har ändå lyckats hålla oss över ytan och nu är det ju tillbaka till det lugna och sköna och JAAA vi håller inte alltid med varandra och JAAA då och då undrar man om man blivit galen när folk tycker sig se streck där jag tycker det självklart är tok-blankt men då behöver man inte trycka till någon utan bara säga att man inget ser- kort o gott-

och som någon sa...alla streck är ju svaga från första början så vad är  fel med att testa tidigt och hoppas och analysera liksom
  • slemtorsk i din bralla

Alex... var ju bara tvungen att trixa ditt test... så här såg mitt ut trixat på ruvardag 6-7 och på ruvardag 8 så syntes det svaaagt utan trix.

Ruvardag 7 var ju motsvarande ÄL+10 ungefär för mig.......alltså om det bara är spök så är det ju katastrof då  borde TL ersätta er ekonomiskt för andra tester. I en IVF-tråd jag hängt i var det en tjej som fick svagt positivt som visade sig vara spök, hon skrev ett långt mail till VD:n och fick dels ersättning i form av tester och sen fick hon även 1000 kronor till sin IVF-fond och en väldigt trevlig ursäkt. Vill man ens få tester från TL om de visar så galet???

Jag tycker det borde bli ett plus nu Alex....

• slemtorsk i din bralla

Strumpan... menade jag ju.. här är ditt test trixat... och jag tycker nog det är ganska tydligt med trixandet... fast är det testlagrets så vågar jag inte hoppa högt än.
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-06-17 18:28:57 följande:
    Kan det bli fel på stickorna OM man doppar 2 st samtiigt ner i samma bägare?????

fan asså jag blev nervös nu tänk om de visar fel. ser 2 sträck svaga på båda!!!! 
    Absolut INTE... de fäller ju inte ut något.. vet flera som testat med 2-3 olika typer av test i samma bägare...
  • slemtorsk i din bralla

Alex....totaaaalt söndertrixat men nog syns det

PS om du väntar ett tag tills testet torkat.. om strecken fortfarande syns IRL så ta foto då... min upplevelse när jag väl plussade var att svaga test blev något tydligare efter tiden gått ut och då gick det bättre att fota.

Sen ska du ta fotot på LIIIITE längre avstånd och gärna mot mörk bakgrund

jag beskärde bilden för det är lättare att trixa ett test åt gången
  • slemtorsk i din bralla
    ulricaz skrev 2012-06-17 19:23:32 följande:

jag är ledsen men jag ser inget på det testet....om du tar bilden på lite längre avstånd så kanske det syns bättre.... kan se om jag kan trixa den lite ev.
  • slemtorsk i din bralla
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-17 19:25:48 följande:
    jag är ledsen men jag ser inget på det testet....om du tar bilden på lite längre avstånd så kanske det syns bättre.... kan se om jag kan trixa den lite ev.
    näe.. inte ens när jag trixar får jag fram något
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-06-17 21:21:23 följande:
    slemtosk: vart ärrr du!!!! du ahr sett mina flera ggr!! vad tror du om dessa, samma som innan????spök asså eller vad?
    hääääär!!! Jo jag ser.. men som sagt.. TL... jag vågar inte lita på dem.. Mitt tips: Avvakta 2-3 dagar och ta ett test av annat märke.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester