Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-06-01 19:10:42 följande:
    Fast det är väl inte helt sant slemmis? Det har förekommit kommentar att det önskades att hon inte skulle få barn.
    Det har det kanske.. men det har aldrig kommit från MIG så man kan ju knappast belägga mig för allt andra sagt...jag har aldrig sagt något sånt blir förbannad när jag blir anklagad för saker jag inte sagt. Jag har gått över gränsen en gång... och det blev jag varnad för...kan vi ÄNNU en gång släppa detta..

Kan man inte ha motsatta åsikter eller komma med motargument utan att få höra att man är beteendestörd kan ju lika gärna den här tråden stängas.
  • slemtorsk i din bralla

Du får nog kolla upp reglerna...men man får helt enkelt bara hålla med mini eller hålla käft ? Jag höll god ton och gav svar på ett inlägg och mitt svar var inte överrens med henne och då är man utvecklingsstörd, beteendestörd och får skulden för att hon tidigare blivit avstängd........nej jag hoppar nog denna tråden...behöver inte få några test analyserade och mina åsikter är störda....? Och att någon kränker andra skaffar nya konton efter avstängning är också mitt fel? Hmmmmmmm...nä ni får sista ordet den här gången också...

• slemtorsk i din bralla
    AlexandraViberg skrev 2012-06-02 16:46:36 följande:
    Verkar bara vara jag som ser på popcorns testlagret test.. Nåväl! Säger väl att jag gör det ändå :P
    jag ser också...

• slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-06-03 17:14:47 följande:
    Jobbigt! Varm mjölk/ te med honung kanske?
    inte varm mjölk om man hostar, laktoset (tror jag det är... kan ha fel men något i mjölken är det iaf) lägger sig som en hinna i halsen och gör att man blir mer slemmig... men varmt vatten med honung, bisolovon mot hostan kanske..
  • slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-06-03 17:18:23 följande:
    Ja fast hon hade torrhosta och inte slemhosta?
    spelar ingen roll för mjölken retar halsen....så har iaf jag hört så jag har undvikit mjölk överhuvudtaget när jag hostar och/eller har ont i halsen... men te är ju alltid bra... och honungsvatten...det är ju gott dessutom 

När jag var liten brukade min mamma lägga eucalytus-halstabletter... sånna där bruna små som säljs i påse med guldränder (vet inte ens om de finns kvar) i varmt vatten när jag var krasslig...
  • slemtorsk i din bralla
    Madelonen1 skrev 2012-06-03 17:46:20 följande:
    Honungsvatten ska jag testa! Det där med mjölk har jag också hört, så det undviker jag gärna :p den enda hostmedicinen som har hjälpt mig innan (innan grav) är Cocillana, ingen annan har bitit! Får man ta det nu under grav också? :o någon som har erfarenhet av den?
    chocliana innehåller ju morfin, jag skulle inte ta den under grav utan att rådfråga läkare om det.
  • slemtorsk i din bralla
    Es Mamma skrev 2012-06-04 11:30:35 följande:
    Vad fungerar mot illamående? Gick in i v 7 i helgen och det är olidligt :( Spyr inte som tur är, men det känns som att jag är på g att göra det hela tiden. Avskyr illamående!
    saltlakrits och pepparmint har funkat för mig... spyr inte heller men det har varit på g hela tiden, lugnat sig först nu under helgen, är i vecka 8+5 just nu och jag ser ljuset i tunneln
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester