TessLiihten skrev 2012-06-15 11:51:32 följande:
Ja han är pappa till honom.
Jag har lagt alla korten på bordet för honom.
Så det är upp till honom nu.
Jag har stannat kvar i en dålig relation en gång innan, och tänker inte göra om samma sak igen.
Ändrar han sig inte, så ja, då finns det inte mycket att göra.
Jag är inte guds bästa barn heller, har säkert sagt dumma saker till honom också, men han tar verkligen priset.
Tråkigt att han visar sitt rätta jag, efter 31 månader tillsammans och 7 månader som gifta. Trodde inte att han var sån, som bara tänkte på sig själv och sitt eget behov.
uscha... och ni är så pass nygifta också
minns hur det var för mig... jag gjorde dumma saker (var otrogen bland annat) för jag mådde såååå dåligt i min förra relation, vi hade varit gifta straxt över ett år, men han tog inte på sig NÅGOT utan allt var bara mitt fel.. JA jag var otrogen men det var min väg ut- hur jäkla tragiskt det låter så hade han inte låtit mig gå om jag inte varit otrogen.....otäck människa....
Nej man ska inte nedlåta sig till dåliga relationer, det är aldrig ens fel att två träter men det är inte meningen att en hela tiden ska bära bördan heller.....något måste väl ha hänt kan man tycka om han helt plötsligt börjar bete sig så här, eller är det så illa att det har pågått hela tiden????
Ta hand om dig och kräv familjerådgivning om ni ens ska fundera på att fortsätta tillsammans...