• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nineteennintyfive
    Meej skrev 2018-02-15 20:47:46 följande:

Håller tummarna för att nästa test är ännu starkare och låter dig våga tro! :)

Tack snälla :)
  • StellaJ85
    liseen08 skrev 2018-02-15 20:12:55 följande:

StellaJ85: Det är varken bra eller dåligt - hur strakt streck man får tidigt beror endast på när ägget fästa (dvs hur höga hcg-halter man har). så det är absolut inget konstigt! Grattis! :) 

Såhär såg mitt ut idag efter en svag skugga igår, åh så svårt att veta om det är spök eller äkta! Tror ni ett digitalt kan läsa av trots så låga hormonhalter om det nu skulle vara något?

Jag såg något ifall! Tycker det liknar mitt ganska mycket :):)

• StellaJ85
    liseen08 skrev 2018-02-15 20:12:55 följande:

StellaJ85: Det är varken bra eller dåligt - hur strakt streck man får tidigt beror endast på när ägget fästa (dvs hur höga hcg-halter man har). så det är absolut inget konstigt! Grattis! :) 

Såhär såg mitt ut idag efter en svag skugga igår, åh så svårt att veta om det är spök eller äkta! Tror ni ett digitalt kan läsa av trots så låga hormonhalter om det nu skulle vara något?

Jag ser något iaf! Tycker de påminner om mitt! (Har inte riktigt greppat familjelivs funktioner så råka ju skriva i quotedelen! Grattis :)
  • wishingforamiracle
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-15 21:23:36 följande:
    Jag ser på första iaf, vilken dag är du på?
    ägglossning exakt en vecka sedan! Tidigt att testa men kan inte hålla mig! Fick diagnosen missed abortion i december då jag var i vecka 14. Så längtan är stor efter bebis därför jag testar :) Tack för ditt svar!
  • Nineteennintyfive
    wishingforamiracle skrev 2018-02-15 21:26:27 följande:

ägglossning exakt en vecka sedan! Tidigt att testa men kan inte hålla mig! Fick diagnosen missed abortion i december då jag var i vecka 14. Så längtan är stor efter bebis därför jag testar :) Tack för ditt svar!

Exakt samma som mig då, hade också ÄL för en vecka sedan. Och fick också MA i december. Så jag förstår dig precis.
  • liseen08
    Meej skrev 2018-02-15 20:38:42 följande:
    Är det testlagrets? Brukar inte ge spökstreck i så fall! Och de har samma avläsningsnivå som de digitala, så det kan fungera! Jag vågar mig på att säga - Grattis!
    Ja det är testlagret! Åh vad spännande, ska testa imorgon då med det digitala :) Tack så mycket!
  • pulpfiction94
    Meej skrev 2018-02-15 07:18:13 följande:

Så otroligt välförtjänt!! GRATTIS!!Nej, men det är ju något där. Testa digitalt imorgon så får du klara besked!

Ni hade rätt! Plussade imorse! :D
  • Emhy89
    pulpfiction94 skrev 2018-02-16 08:24:37 följande:
    Ni hade rätt! Plussade imorse! :D
    GRATTIS! Vad roligt :) När blir BF?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester