Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är på semester nu och tog detta. Kan någon hjälpa mig tyda?
Är på semester nu och tog detta. Kan någon hjälpa mig tyda?
Här kommer två nya! Vad ser ni?
Hej igen! Jag skrev ju tidigare i veckan och la upp två test med svagt plus, från i söndag och måndags . Sedan fick jag ett negativt med cb digital.
Testade i morses igen med RFSUs test och jag ser ett tunnt sträck, men testade även med en vanlig sticka men där blev det inget sträck.
Kan även tillägga att jag har NC och har mätt temperatur sedan i september, nu i tre dagar har jag haft en ökning på 0,3 grader, vilket aldrig hänt innan. Vågar fortfarande inte tro på att jag är gravid.
Nytt test idag! Vad säger ni?
kan detta verkligen stämma? Jag hade ägglossning bara fem dagar sen! Och detta är inte ett testa tidigt test utan vanligt.
Okej.. nu har jag stirrat ihjäl mig på bilden och nu vet jag inte vad jag ser längre! Vad ser ni?
Försökt nu i snart två år! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det går vägen nu!
Min sambo ser inget men jag ser ett plus..så jag vet inte längre ????
Va tror ni om det här? Är på Bim-2 och testade vid lunch, så alltså INTE med morgonurin. Är testlagret test.
Tog ett test nu med testlagrets, är det här strecket ska vara ? Eller inbillar jag mig? Mensen ska komma i helgen, än kanske lite för tidigt att testa
Vågar jag tro testerna nu ?!
Dom två första är sen igår och dom två undre är ifrån nu på morgonen
Tjejer, jag hade ägglosning den 6 mars enligt NC , har tagit lite tester men är fortfarande osäker på ifall det är svagt positivt eller spökstreck. Dock har jag haft molande verk till och från i livmodern men nyligen gick jag på toa för att kissa så märkte jag att det var rosaaktigt på pappret, inte exakt mens och den värken jag känner är inte ens i närheten av den menssmärta jag brukar ha. Någon som varit med om liknande och sedan fått plus på stickan?