Inlägg från: wishingforamiracle |Visa alla inlägg
  • wishingforamiracle

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är på semester nu och tog detta. Kan någon hjälpa mig tyda?

• wishingforamiracle
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-15 21:23:36 följande:
    Jag ser på första iaf, vilken dag är du på?
    ägglossning exakt en vecka sedan! Tidigt att testa men kan inte hålla mig! Fick diagnosen missed abortion i december då jag var i vecka 14. Så längtan är stor efter bebis därför jag testar :) Tack för ditt svar!
  • wishingforamiracle
    Sarahj1988 skrev 2018-03-08 07:01:29 följande:

Hej igen! Jag skrev ju tidigare i veckan och la upp två test med svagt plus, från i söndag och måndags . Sedan fick jag ett negativt med cb digital.

Testade i morses igen med RFSUs test och jag ser ett tunnt sträck, men testade även med en vanlig sticka men där blev det inget sträck.

Kan även tillägga att jag har NC och har mätt temperatur sedan i september, nu i tre dagar har jag haft en ökning på 0,3 grader, vilket aldrig hänt innan. Vågar fortfarande inte tro på att jag är gravid.

Jag ser strecket! Vågar mig på ett litet Grattis nu :) Så såg mitt ut i November när jag plussade. Dock Fick jag diagnosen missed abortion när jag var i v.15 så nu försöker jag och min man igen. Men så såg det ut när jag plussade :) 
  • wishingforamiracle
    LindaAB skrev 2018-03-09 07:48:08 följande:

Nytt test idag! Vad säger ni?

Jag tycker mig se något på första bilden! Men vänta någon dag o testa igen ! :)
  • wishingforamiracle
    tapper skrev 2018-03-11 20:06:45 följande:

Min sambo ser inget men jag ser ett plus..så jag vet inte längre ????

Jag tycker mig se ett ljusblått streck, påminner om mitt som jag tog för någon timma sedan. När har du beräknad mens? :)
  • wishingforamiracle
    mia12345 skrev 2018-03-12 20:31:25 följande:

Va tror ni om det här? Är på Bim-2 och testade vid lunch, så alltså INTE med morgonurin. Är testlagret test.

Det där är ett definitivt PLUS! såå roligt! stort Grattis ! :) 
  • wishingforamiracle
    Mysanska skrev 2018-03-13 19:16:42 följande:
    Vart ska andra strecket vara när det gäller testlagrets stickor?

Har aldrig köpt dom innan
    Undrar samma sak! Jag köpte en gång förra året men då var de bredare, nu har de gjort om dem till mer avlånga och smala.
  • wishingforamiracle

Tog ett test nu med testlagrets, är det här strecket ska vara ? Eller inbillar jag mig? Mensen ska komma i helgen, än kanske lite för tidigt att testa

• wishingforamiracle
    stragge skrev 2018-03-13 21:39:37 följande:
    Japp ta med ett annat test så kommer det säkert synas bättre. Testlagret visar inte alls starkt i början har jag märkt. Fick gravid 1-2 veckor med digitala och min sticka från testlagret såg ut som din typ.. detta va taget ÄL+10
    Jag har även någon predictor early från apotea hemma, men den visade ingenting imorse.. Får testa imorgon igen för att se ifall de ökat något. Försökt sedan oktober-16 och har ett ma i bagaged, hoppas verkligen det blir något nu! Stort grattis till dig som plussade ! Hjärta
  • wishingforamiracle
    öland88 skrev 2018-03-14 06:44:24 följande:

Vågar jag tro testerna nu ?!

Dom två första är sen igår och dom två undre är ifrån nu på morgonen

Jaa! Stort Grattis! :D
  • wishingforamiracle

Tjejer, jag hade ägglosning den 6 mars enligt NC , har tagit lite tester men är fortfarande osäker på ifall det är svagt positivt eller spökstreck. Dock har jag haft molande verk till och från i livmodern men nyligen gick jag på toa för att kissa så märkte jag att det var rosaaktigt på pappret, inte exakt mens och den värken jag känner är inte ens i närheten av den menssmärta jag brukar ha. Någon som varit med om liknande och sedan fått plus på stickan? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester