Inlägg från: Nineteennintyfive |Visa alla inlägg
  • Nineteennintyfive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om detta?

• Nineteennintyfive
    Milou3 skrev 2017-10-26 07:17:31 följande:

Positivt! Grattis!!

Tror du verkligen det? Inte spök?

Jag är så chockad bara, men väldigt glad om det är pos.

Tack förresten :)
  • Nineteennintyfive
    Charlizee skrev 2017-10-26 09:57:00 följande:

Grattis!! Ser ut som ett solklart plus! Vilken ÄL dag + är du på?

Åh!! Vad glad jag blir!

Jag är inte helt säker på när jag hade ÄL, men enligt app är jag på ÄL + 10
  • Nineteennintyfive
    hggeli skrev 2017-10-26 18:44:21 följande:

Såg ditt test tidigare stickan och såg helt klart gravid ut.

Clear blue har fått mycket kritik för att visa fel dock har de alltid varit bra för mig, men rekommenderar att köpa ett nytt imorgon och testa för det kan faktiskt ha visat fel..

Tycker ditt test var så starkt att det borde visat. Har du ett till billigt test hemma kolla.med det också, men de billiga brukar inte visa sådär positivt om man inte är gravid. Jag fick svagare än dig på äl+ 11 och samma dag gravid med cb digital , är idag i vecka 20.

Men som sagt , jag tror cb kan ha visat fel eller för tidigt. Testa igen imorrn med ett sånt. Lycka till <3

Ja jag hade precis kissat innan så det kanske va det som gjorde det?

Jag testade nu ikväll med ett till från restlagret som ger ett svagt andra streck.

Tänkte prova med morgonurin till morgonen.

Tack så mycket! :)
  • Nineteennintyfive
    Charlieellerså skrev 2017-10-26 20:38:52 följande:

Tror helt klart du är gravid. Jag får alltid positivt på digitala senare än på stickorna.

Vad skönt att höra! :)
  • Nineteennintyfive
    Njcm skrev 2017-10-27 17:33:20 följande:

Du hade ju iaf inte spök på testlagret senaste du ja upp ?! Jätte tydligt !! Men cb digital brukar ju vara sega! Håll ut :)

Okej, då ska jag vänta lite tills jag tar ett digitalt. Men tror ni jag kan räkna med att jag är gravid? Vill berätta för min partner men eftersom jag inte riktigt tror på det innan jag fårt ett tydligt GRAVID, så vill jag inte blir för glad och sen jätteledsen. Första gången för mig så jag är sååå ny på detta. Skönt att ha er här på FL.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester