Anonym Ellliiin skrev 2018-12-12 04:45:01 följande:
Här har det hänt mycket faktiskt haha.. tog två digitala och två vanliga, dom två vanliga va tok positiva och ett digitalt sa ?YES+? och det andra ?GRAVID 1-2? så jag är faktiskt gravid och till och med hunnit med första mötet och kontroll hos BM (har diabetes får komma in direkt vid plus)
Åh de är så sjukt irriterande med dom där negativa testen och när mensen inte vill komma heller... men jag håller stenhårda tummar för dig!! Mer bebisar åt folket! Har ni försökt länge?
Åh men gud vad kul att höra, stort stort grattis! :D ja visst är det irriterande?! Jag var gravid nyligen men bebisen dog dessvärre i magen i vecka 28 i augusti så vi har bara hunnit med 2 försök sedan vi bestämde oss för att försöka på nytt. Det känns som att en ny graviditet kommer hjälpa mycket i all tomhet som bebisen lämnade efter sig varav det känns lite extra viktigt att bli gravid snabbt denna gången! sen säger ju folk att ju mer man vill bli gravid desto sämre går det, men hur lätt är det att inte tänka på det ;)