• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Femblirsex14
    Emilix skrev 2018-02-15 06:08:33 följande:

Taget idag 15 dagar efter äl. Går inte att misstolka det här :)

Är helt jävla skakig, äntligen ett plus efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')

Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100% säker.

Känns helt sjukt det här :)

Grattis! Ser ut som mitt på bim nu i tisdags
  • lillagumman85
    Nardil skrev 2018-02-15 07:30:10 följande:

Tack! Ja jag är också rädd för spök! Dock hävdar ju cb själv att färg och ljushet inte spelar någon roll, bara det är ett streck. Jag ska testa igen om några dagar också.

Håller tummarna för att du får önskat resultat!

Lustigt det där.. hoppas på att mina beställda tester trillar in med posten idag. Ska verkligen försöka vänta till lördag. Jag är jätteosäker på när jag har bim egentligen. Har haft en mens sedan förlossningen med dottern, sen åt jag p-piller i 3 månader och nu väntar jag in första mensen efter det. (Eller + om det nu skulle tagit sig direkt).

Jag tror att jag är äl +12 idag.
  • StellaJ85

Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!

• Meej
    StellaJ85 skrev 2018-02-15 09:46:45 följande:

Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!

Det skulle jag säga att det är! Grattis!
  • StellaJ85
    Meej skrev 2018-02-15 09:49:53 följande:

Det skulle jag säga att det är! Grattis!

Oh my! Tack för ditt svar :):):)
  • Vivi96

Hej på er. Så här blev morgonens kisseri.. Är i chock tillstånd mer eller mindre! Trodde jag hade inbillat mig illamåendet men tydligen kan det komma så tidigt :)
  • Meej
    Vivi96 skrev 2018-02-15 09:59:48 följande:

Hej på er. Så här blev morgonens kisseri.. Är i chock tillstånd mer eller mindre! Trodde jag hade inbillat mig illamåendet men tydligen kan det komma så tidigt :)

Yey! Testlagret visar än en gång INTE spökstreck med andra ord! GRATTIS!!
  • Emilix
    beso skrev 2018-02-15 08:16:42 följande:

Nä e d sant!? :) Va underbart! Förtår det måste va sjukt fantastisk känsla! :D STORT GRATTIS :):):)

Ja det känns helt sinnessjukt haha.

Vågar knappt tro att det är sant :')

Tack så jättemycket <3
  • Vivi96
    Meej skrev 2018-02-15 10:58:56 följande:

Yey! Testlagret visar än en gång INTE spökstreck med andra ord! GRATTIS!!

Tack så mycket! Tror faktiskt testlagrets är betydligt bättre än CB ?streck test?. Fått spök 1 gång förut.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester