• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Emilix
    Alfonzzz skrev 2018-02-14 14:42:43 följande:

Ja nu vet jag ju inte riktigt hur din cykel ser ut men hade tagit ett digitalt om någon dag, om de visar negativt hade jag väntat till efter helgen och tagit ett till då :)

Jag vet inte riktigt heller Hur min cykel ser ut, den hoppar lite hur som helst hehe. Ska testa med digitalt på Fredag :)
  • frestelsen
    Vivi96 skrev 2018-02-14 18:08:55 följande:

På söndag! Tagit ett tredje men det verkar svagare än dom 2 första.. orolig.. men kanske för att det inte är morgonurin och allt för utspätt? Ska testa CB digital det första jag gör imorgon bitti.

Ta ett nytt imorgon så Ska du se att de är starkare:) alla test innan bim brukar va svaga o särskilt om de inte är på morgonurin.

Vågar mig på ett grattis:)
  • Vivi96
    frestelsen skrev 2018-02-14 19:20:16 följande:

Ta ett nytt imorgon så Ska du se att de är starkare:) alla test innan bim brukar va svaga o särskilt om de inte är på morgonurin.

Vågar mig på ett grattis:)

Tack <3 Återkommer!
  • Glädje
    beso skrev 2018-02-14 19:07:31 följande:

Ja det skulle jag iaf! :)

Tack! Ja jag vågar nästan tro på det, men fått tre svaga plus förrgår och igår och sen ett negativt på clearblue digital o morse! Men får testa i morgon igen o se om det blir ett streck då med :)
  • Arabnorskan

Hej alla.
    Jag gjorde ett gravi test idag, av märker rfsu och det blev 2 streck direkt men det strecket som visar att man är gravid ligger exakt under plasten, så jag drog upp den lite och det var ett rosa streck där, jag känner mig förvirrad jag vet inte vad jag ska tro, har någon här varit med om nått sånt och att det visat sig att ni var gravida, vad ska jag tro, snälla behöver lite hjälp här, jag ska prova att testa imorgon igen fast på morgonen då, idag testade jag på eftermiddagen, men att strecket ligger på fel ställe vad betyder det? Tacksam för svar.

• beso
    Arabnorskan skrev 2018-02-14 20:27:33 följande:

Hej alla.

Jag gjorde ett gravi test idag, av märker rfsu och det blev 2 streck direkt men det strecket som visar att man är gravid ligger exakt under plasten, så jag drog upp den lite och det var ett rosa streck där, jag känner mig förvirrad jag vet inte vad jag ska tro, har någon här varit med om nått sånt och att det visat sig att ni var gravida, vad ska jag tro, snälla behöver lite hjälp här, jag ska prova att testa imorgon igen fast på morgonen då, idag testade jag på eftermiddagen, men att strecket ligger på fel ställe vad betyder det? Tacksam för svar.

Det är nog tyvärr bara färgrester. Har fått så en gång o då gick det att torka bort medans det var blött. Lycka till iaf o hoppas du får det resultat du önskar!
  • Tussan94
    Ek90 skrev 2018-02-14 16:12:38 följande:

Har lite mensvärk och tror mens är på G så för att bespara mig hoppet som sen bara kraschar så väntar jag bara på att det ska börja blöda på riktigt nu.

Tack för hjälpen!!

Är lite på samma bana... Tog ett test igår, var nog negativt.. Får väl se om mensen dyker upp, annars så vet i fan vad som försiggår :P
  • Nardil

Hej!

Här är ett testa tidigt taget på äl+10 (ev äl+9). Vad tror ni? BIM-4 eller 5!

• Alfonzzz
    Arabnorskan skrev 2018-02-14 20:27:33 följande:

Hej alla.

Nej alltså strecket du ser är inte det strecket man ser om man är gravid utan de ska vara mer mot det andra strecket och inte så nära som "under plasten" :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester