Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!
Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!
Det skulle jag säga att det är! Grattis!
Grattis! Ett starkt plus för att vara -6
StellaJ85: Det är varken bra eller dåligt - hur strakt streck man får tidigt beror endast på när ägget fästa (dvs hur höga hcg-halter man har). så det är absolut inget konstigt! Grattis! :)
Såhär såg mitt ut idag efter en svag skugga igår, åh så svårt att veta om det är spök eller äkta! Tror ni ett digitalt kan läsa av trots så låga hormonhalter om det nu skulle vara något?
Jag såg något ifall! Tycker det liknar mitt ganska mycket :):)
StellaJ85: Det är varken bra eller dåligt - hur strakt streck man får tidigt beror endast på när ägget fästa (dvs hur höga hcg-halter man har). så det är absolut inget konstigt! Grattis! :)
Såhär såg mitt ut idag efter en svag skugga igår, åh så svårt att veta om det är spök eller äkta! Tror ni ett digitalt kan läsa av trots så låga hormonhalter om det nu skulle vara något?
Vet att det inte syns något streck på min bild men undrar bara om någon har koll på VAR strecket ska synas på testlagrets nya stickor? Har jag ritat på rätt ställe? De gjorde dom smalare och längre nu nyligen och det hade varit kul att veta vart man ska kolla! Såg att fler hade frågat i tråden - har ingen testat positivt med testlagrets nya än?
Tog två till nu ????????
Fattar ingenting nu, skulle haft bim i Fredags 30/3 testade svagt svagt med testa tidigt test, i Lördags testade jag med digital fick Inte Gravid, lördags kväll första flytning med lite rosa i, söndag och måndag någon enstaka flytning med brunt i Tesdade i Måndags kväll med ett vanligt test (första bilden) svagt streck
Började blöda i Tisdag och har blödit sen dess inga direkta kramper utan lite mera molvärk
Igår började bröst spänna och mådde fruktansvärt illa
Så tog detta i morse??!
Kom ett stark streck på gång (test som e från första bim dagen) tog digitala direkt efter?
Nu vet jag inte vad jag ska tro det ökar i styrka
Vad gör jag nu?
Jag e gravid fick detta nu på morgon och det ökar!
Så mina blödningar verkar vara ofarliga :)
Tack ni som har tittat och skrivit