• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Femblirsex14
    Ek90 skrev 2018-02-13 19:30:52 följande:

Alltså man är ju så knäpp, för när jag tittar på dina test där nere så tänker jag ?jaaa men det är ju plus där!? Men på mitt eget är jag ytterst tveksam :P men det hör väl till att ha lite svårt att tro vad man ser och att oroa sig.

När har/hade du bim och vilka test använder du? Jag blev förvånad när babydan testa tidigt visade svagare än gravidkollen nu på kvällen. Babydan ska ju vara känsligare!
  • Femblirsex14
    nufårvise skrev 2018-02-13 19:36:47 följande:

Grattis!!

Idag vågar jag nog säga tack! Varit så jobbigt att jobba idag! Så trött och illamående
  • Maria00156

Vas tror ni om dessa? Vill så gärna

Dom med tre på samma. Den översta är ej testad, den i mitten från helgen och första två bilderna med cb är från igår.

• Glädje
    Glädje skrev 2018-02-13 19:48:56 följande:

Snälla ni, hjälp mig här..?!

Har fått 2 svaga plus, ett igår på em och ett i morse med apoteksgruppens egna testremsor och sen ett svagt pos i em med Lloyds egna test... igår såg någon av er ett streck här i forumet o vissa såg inget. Jag börjar själv undra om jag e knäpp. :P

Strecket är lite åt höger men om man ser på kontroll linjen så är den också lite lägre åt höger så tror bara att testet sitter lite åt höger i stickan.

Men ser ni också det svaga (Men ändå röd/råsa) strecket eller inbillar jag mig streck överallt.

Är på BIM (ev bim-1 Eller +1)

Har köpt ett digitalt som jag funderar på att ta i morgon men oroar mig såklart att det ska bli ett neg...

Samma test redigerad och sen redigerad

• Ek90
    Femblirsex14 skrev 2018-02-13 19:51:27 följande:

När har/hade du bim och vilka test använder du? Jag blev förvånad när babydan testa tidigt visade svagare än gravidkollen nu på kvällen. Babydan ska ju vara känsligare!

Jag borde ha BIM 15 el 16/1! Jag vet helg ärligt talat inte exakt då min cykel knäppar ur både i dec och Jan, men hade ÄL 29-30/1 iaf. Du då?

Jag använde testlagrets kassett igår och idag RFSU sticka. Tycker nästan testlagrets syntes tydligare igår(iaf i verkligheten) än stickan gjorde idag :/

Hmm ja, det var ju lite märkligt faktiskt, man tänker ju det isåfall ska vara tvärt om!
  • Ek90
    Maria00156 skrev 2018-02-13 19:57:23 följande:

Vas tror ni om dessa? Vill så gärna

Dom med tre på samma. Den översta är ej testad, den i mitten från helgen och första två bilderna med cb är från igår.

Min mobil som jag kollar ifrån har fått nån knäpp, så alla kort är bara små vita fyrkanter. Har provat logga in och ut men funkar ändå inte, nån som vet vad som kan va fel?
  • Meej
    Ek90 skrev 2018-02-13 22:11:35 följande:

Min mobil som jag kollar ifrån har fått nån knäpp, så alla kort är bara små vita fyrkanter. Har provat logga in och ut men funkar ändå inte, nån som vet vad som kan va fel?

Likadant för mig. Tänkte att det var något med min uppkoppling. Men det är kanske något fel på sidan då?
  • YaseminL

Likadant för mig..
  • joannac
    YaseminL skrev 2018-02-13 22:18:01 följande:
    Likadant för mig..

samma här.. säkert nått tillfälligt fel på sidan.. suck
  • Emilix
    joannac skrev 2018-02-13 22:27:22 följande:

samma här.. säkert nått tillfälligt fel på sidan.. suck

Samma för mig, trodde det va nått fel med min telefon eller Internet..Men då är det fler som har problem, hoppas det ordnar till sig snart så man kan se bilderna.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester