• YaseminL

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

maria1992 skrev 2018-02-05 18:21:08 följande:

Supernegativt?

Kunde inte hålla mig ????????

På bim -6 med ett vanligt test haha.

Jag ser absolut något! Testa igen om någon dag :)
  • YaseminL
    zuces skrev 2018-02-07 13:57:38 följande:

Kunde inte hålla mig efter morgonens test!!!

Gråter av lycka!!

Så kul!!! Grattis!! Hur länge har ni försökt? Jag har BIM 16 eller 17 så har lååång väntan kvar..
  • YaseminL
    zuces skrev 2018-02-07 17:02:02 följande:

Vi har försökt 1.5 år och nu gjorde vi vårat första ivf försök! Lyckades som tur på första så vi inte behöver mer väntan. Håller tummarna för er alla!!

Då förstår jag att ni är glada!! grattis ännu en gång! :)
  • YaseminL
    sofiaaa91 skrev 2018-02-13 15:17:56 följande:

En lite bättre bild

Jag ser!! Testa imorgon igen. Lär vara tydligare då :) kram
  • YaseminL
    Ek90 skrev 2018-02-13 22:11:35 följande:

Min mobil som jag kollar ifrån har fått nån knäpp, så alla kort är bara små vita fyrkanter. Har provat logga in och ut men funkar ändå inte, nån som vet vad som kan va fel?

Likadant för mig..
  • YaseminL

Jag ser något väldigt svagt! Men kan inte se om det är grått eller färgat. När är BIM? Ta ett till test antingen imorgon på morgonurin eller inom nån dag med CB veckoindikator. Jag som jobbar på apotek rekommenderar alla att använda CB veckoindikator för 1. man ser svart på vitt om man är gravid. 2. kan testa 5 dagar innan beräknad mens och 3. slippa tyda streck! 
    Sen kan även det visa inte gravid trots att man är gravid men då är det endast för att man testat för tidigt (kanske låghormonare?). Annars får man det svart på vitt vilket är skönt i många fall  
    Kram och lycka till!!

Whenlifegivesyoulemonade skrev 2018-07-17 13:31:39 följande:

Hejhej, hoppas det finns plats för mig här:)

Syskonförsökpå g och testandet är igång.

Tog detta idag o vad tycker ni? Negativt va? Jag har stirrat på det för mycket nu så är nästan trött på att se på det haha!

• YaseminL
    nissepisse skrev 2018-07-24 12:32:57 följande:

Positivt eller spök?? Bim-6

Rekommenderar inte dessa testen. Jobbar på apotek och detta är ett av dom sämsta testen på marknaden. CB veckoindikator är däremot det bästa. Svart på vitt om du är gravid. Står det gravid - ja, då är du gravid. Står det inte gravid är du antingen inte gravid eller för tidigt för att testa. Med CB veckoindikator kan du testa 5 dagar innan BIM  
  • YaseminL
    Tomat22 skrev 2018-08-04 08:42:49 följande:

Fattar inte att jag kan få så många spökstreck? Detta är från i morse med gravidkollens tester.

Tycker tyvärr att strecket ser grått ut trots att det knappt syns ett streck.. :/ hoppas mensen kommer snart för dig om du inte är gravid så att ni kan börja om. Lätt att inbilla kroppen att man är gravid när man önskar det sååå mycket. Kan vara därför mensen uteblir.
  • YaseminL
    Tomat22 skrev 2018-08-11 07:28:50 följande:

Vad tror ni om detta? Spökstreck eller svagt svagt positivt? Strecket kom nästan direkt och man behöver inte vinkla eller ha i speciellt ljus för att kunna se det. Hade jag inte vetat om spökstreck så hade jag tagit det som svagt positivt. Sen syns det bättre i verkligheten än när man laddar upp bilden här :)

Ser tyvärr ingenting. Inte ens ett spökstreck.. har sett dig här ett tag nu och om din mens brukar vara regelbunden tycker jag att du ska kontakta antingen vårdcentral eller en barnmorska. Hoppas du får ditt plus snart!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester