• joannac

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Emilix skrev 2018-02-12 13:00:33 följande:
    Tror du verkligen det? Jag vågar inte tro att det är sant, har försökt bli gravid sen Juli 2014. Men det här va första gången vi testade med ägglossningstest efter att ha fått tips från kvinnokliniken att göra det. Vi gör en utredning där ang ofrivillig barnlöshet. Känns helt sjukt om det skulle ha lyckats på första försöket med ägglossningstest :)
    Ser också strecket! Testa imon igen, då kommer strecket säkert vara tydligare! Eller köp ett digitalt test, inga streck som kan lura dig där. Vilket lättnad efter att ha försökt så länge! Stort grattis!!! :)
  • joannac
    YaseminL skrev 2018-02-13 22:18:01 följande:
    Likadant för mig..
    Ek90 skrev 2018-02-13 22:11:35 följande:
    Min mobil som jag kollar ifrån har fått nån knäpp, så alla kort är bara små vita fyrkanter. Har provat logga in och ut men funkar ändå inte, nån som vet vad som kan va fel?

samma här.. säkert nått tillfälligt fel på sidan.. suck
  • joannac
    Emjsmammanatalie skrev 2018-02-21 09:29:28 följande:
    Jodå visste var jag gravid :)
    åh, grattis!! :')
  • joannac
    behöver era ögon! ja, exponeringen är lite högre men min mobilkamera är inge vidare tyvärr.. första gången jag testar med cb early, vad tror ni!? strecket syntes såpass tydligt utan vidare ansträngning så vet inte riktigt vad jag ska tro, har ju hört om spökstreck på dessa osv. hjälp mig!
  • joannac
    Regnkappa skrev 2018-03-07 15:26:59 följande:

Jag önskar och hoppas att det är ett plus men jag har själv fått fina blåa breda sträck på CB early som visat sig vara falska. Jag skulle prova ett digitalt eller något av annat märke om jag vore du. Lycka till!

Sambon köpte med sig ett annat testa tidigt idag, ska ta det imon. Hoppas hoppas!

Tack snälla du!
  • joannac
    Tiatia skrev 2018-07-04 09:43:43 följande:
    Behöver er experthjälp. Finns det nått där?
    åh fick också typ exakt ett så svagt igår på äl+8 med babyplan testa tidigt. Äl+10 imon. Hållt mig från att testa idag så får nog bli ett till imon. dock ett vanligt test, ej testa tidigt.
    Hoppas vi får pluss!
  • joannac
    Tiatia skrev 2018-07-04 23:36:31 följande:

Åh vad spännande. Ska försöka hålla mig från att testa imorgon och vänta 2-3 dagar. Får se om jag klarar det. Väntar med spänning på ditt resultat imorgon. Uppdatera gärna direkt :)

Blev ett vanligt idag som mäter från 25. Känns tidigt att använda på äl+10 dock.. Kunde ana något svagt men kan såå va spök. Min temp hoppade upp ett steg till på nc så hoppas det är ett gott tecken. Väntar på bim nu istället. (eller så har man noll självdiciplin och köper med ett testa tidigt efter jobbet ock tar imon, haha)

Ditt måste ju va ett plus!! Grattis!!

• joannac
    Snowflingan skrev 2018-07-05 20:13:06 följande:
    Jag tycker du verkar ha ägglossning nu, tempen brukar stiga över coverline efter man haft äl
    Detta är min 5e cykel med nc och har aldrig gått över coverline vid äl. Min temp brukar spurta när bim närmar sig. men den har aldrig sjunkt efter äl för att sen stiga så snabbt igen. kan ju hoppas på en implantations dipp eller nått ;) och hoppas på att tempen stannar uppe denna gången :) men tack för din omtanke! kram 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester