Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Du som kan detta med äl och ältest vad tror du om mina?
Together.. du ÄR gravid.. sätt dig nu ner.. lägg fötterna på bordet och ta det lugnt. Jag skulle bara vilja åka till dig och ge dig en stor varm kram och lugna dig.
DU ÄR GRAVID.... förstår att det känns jobbigt och oroligt efter några missfall men just nu är du iaf gravid och du kan inget göra mer än att försöka ta hand om dig själv och vara lugn.
NJUT och var lycklig av det, oroa dig finns det tid för att göra sen när bebisen är tonåring.
Du måste försöka vara lugn, stress och oro är varken nyttigt för bebis mamma eller pappa
Ta en lugn helg nu och ta hand om varandra och familjen , ät gott... choklad är jättenyttigt har jag hört
ååå Lilla Pluppen också.. GRATTIS.. vad härligt och nej inte alls avundssjuk
Morgonens test är lika o-positivt som de tidigare...... kanske finns någon skugga där men absolut inget plus..
kolla själva och analysera.. ni som kan och vill får gärna trixa o mixa
Bim???? kanske...-4 el-5.....el-6 vet inte...
ingen som har något att säga om mina tester då???
Nej.. ALyssa.. jättefel.. stress orsakar INTE missfall...däremot kan stress- i slutet av graviditeten- orsaka att värkarna startar för tidigt men detta är främst efter 7:e månaden.