-
nja.. kan vara bim-1 snarare...alexander2011 skrev 2012-01-08 11:25:38 följande:ser tyvärr inget slemtorsk men jag hoppas att det under dagarna snart kommer ett plus för dig. bim-4 idag va?
-
Dalkullan..grattis.. IGEN
Härligt va????
SJälv sitter jag här o undrar vilken dag jag egentligen är på... om mensen tänker komma...om det faktum att jag känner mig oerhört låg och less i dag är min PMS som slutligen visat sig... varför jag inte blir gravid (fast det vet jag ju egentligen) samtidigt som jag tycker att det vore lite skoj om jag blir gravid vid nästa ägglossning eftersom den- om den nu behagar komma när den SKA- infaller när vi är i väg på vår bröllopsrea......
snurrig man är va!??!!?
borde skriva tenta också..alla andra verkar ha börjat...det diskuteras vilt i vår plugg-grupp på fejjan.. jag är nog den enda som inte börjat skriva.eller JOOO jag har faktistk börjat skriv... har skrivit sidhuvud och så...haha.. -
villintehamens villintehamens villintehamens villintehamens............
men nu känns det som att den kommer vilken sekund som helst...tänker iaf inte skippa kvällstestet *ASG* -
men det är ju helt galet... stackars dig.. något är det ju som inte funkar för dig om du får postivt och sen negativt .. men har du fått nån blödning??Together90 skrev 2012-01-08 16:08:44 följande:
Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.
Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!
Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?
4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ?
Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!
Kram
-
dag 1 är mensens första dag..alltid...och dag 7 är således 7 dagar efter mensen började.sofia gbg skrev 2012-01-08 17:00:58 följande:En fråga är dag 7 = 7 dagar efter mensens första dag eller mensens sista dag?
Jag fick som ditt äl-test igår natt vid 03 tiden och min mens slutade den 2:a - 3:e ,... tycker det känns tidiggt.
Ser bra ut på schemat annats ;) sex varannan eller var tredje dag ska ju vara det bästa!! :) Lycka till!
Om din mens slutade de 2:a säger ju inte något utan det är ju frågan när den började..... -
pocorn...här... det syns ju nåt iaf
-
DÅ ägglossar du troligen typ NU, så på dag 11 ungefär....hur lång cykel brukar du ha?sofia gbg skrev 2012-01-08 17:21:39 följande:aha nu fattade jag - tack!
Min mens började den 30 dec.
så fick starkt ÄL test igår natt 03:00 alltså på dag 10. Jag tog ett nytt ÄL test idag vid 12:00 o då var det svagare :/
Jag ägglossar oftast på dag 12 el 13 och har 25 el 26 dagars cykel. -
ja eller i dag verkar det som... har fått en liten blödning nu så det är nog dags nu.. har ju kännt av det i magen hela dagen.... än så länge bara typ bruna flytningar men då brukar det komma på kvällen/natten senpopcornplaya skrev 2012-01-08 17:26:23 följande:Ja det gör det ju Men det är nog bara spök, där det ska bli färg. Men hoppet dör ju inte fören man blöder. Är på bim-2 idag eller ÄL+10. Vi ligger ganska lika va? För du hade bim imorgon eller?
-
ja fast strecket hos mig i går var ju framkallat med en MASSA mixtring med fotot... så det är ju inget att ens sätta hoppet till...knappt..även om man ju gör det.popcornplaya skrev 2012-01-08 17:43:13 följande:Skit med blödning! Jag har lite menskänningar själv så mitt hopp är inte stort heller. Och det som syntet streck hos dig igår! Det är verkligen skit med dessa spök som får en att hoppas litegrann.
-
troligtvis.. man måste ju vänta några timmar mellan kissningarna, helst upp emot 4 om det är gravtester, tror att 3 räcker med ÄL-tester men man ska helst inte dricka något emellan, eller iaf väldigt liteDet är du och jag skrev 2012-01-08 18:11:40 följande:det är ljusrosa det första, men det andra är inget fattar ingenting!! :S fast det är bara 1 timma mellan dom o mest vatten i kisset - kan det vara det??