Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
2 månader, 10 kg.. Det är ju ingen vidare lätt uppgift.. Särskilt inte utan supermotivation.. tror du inte att du kan försöka hitta motivartion på annat håll?
Jag skulle exempelvis sluta röka för att öka mina chanser.. gick åt skogen, jag blev ju ändå inte gravid liksom.. så jagfick peppa mig med andra saker; gör sambon överlycklig, minskar mitt dåliga samvete, sparar pengar osv... Då gick det lättare..
nu ska jag ut på praktik och det kan vara fördelar med det..att man är upptagen 8-17 varje dag och inte går hemma o drar som jag gör några dagar i veckan nu, skolan är ju mycket hemstudier på universitetsnivå och då har man ju mer tid att äta....krasst sett.
Vill komma i gång med träning men förstår inte när jag ska kunna klämma in det... dygnet har ju bara 24 timmar och jag måste sova minst 7 timmar för att fungera, går redan upp 4.30 för att hinna ta mig till skola /jobb och jag har inget körkort så jag är beroende av att åka när mannen gör ... suck... vilken jävla gnällig mensfia jag är idag *SPYYYYR på mig själv*