Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-13 12:34:23 följande:
    Slemmis: där ser man!! ;)
    Ja det är sega jävlar de där simmarna *S*
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-01-13 12:37:53 följande:
    Ändå gör de inte sitt jobb alltid, haha!!
    nääää vore bättre att de var mer effektiva och inte så veliga ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    lillabambi skrev 2012-01-13 14:29:06 följande:
    Är det dom vanliga plus testen du menar så är det väl dom som är kända med sina smala spökisar :( Tyvärr! Aldrig själv varit med om det men måååånga andra!
    nej jag tror hon menar de digitala som bara visar plus eller minus.. väldigt ovanliga men finns att köpa på en del pressbyråer...

Tror inte de ger spök på samma sätt som de analoga CB men jag har faktiskt inte hört något om dem, varken positivt eller negativt
  • slemtorsk i din bralla
    Nelliepop skrev 2012-01-13 15:09:55 följande:
    Måste bara få skriva av mig.... =)

Jag ringde min läkare som hade hand om mitt x.. Jag fick komma in idag på ett vul och nya blodprover..

Hcg hormonet i blodet har stigit från 10 till 75 från i Tisdags tills idag... Man kunde änev se på ultra en liten prick i livmodern...

Ska tillbaka på min mans födelsedag...

Men nu kan jag äntligen berätta för min älskling nu när han kommer från jobbet...

Jag är nog lyckligast i värden just nu..

Hoppas jag ändå får följa denna tråd????                 
    men vad underbart!!! Skönt att få det bekräftat och självklart får du vara med i tråden.. vi behöver ju alla ögon vi kan få för att tolka våra knäppa tester

Grattis till er båda.
  • slemtorsk i din bralla
    kanske 4a skrev 2012-01-13 16:20:58 följande:
    Men om hon fick så starkt test den 10/1 släppte ju ägget 11-12/1 alltså i går. Jag hänger inte med på hur du räknar nu :)
    jag missade nog att testerna inte var från idag.. ber så mycket om ursäkt...... 

du har helt rätt..
  • slemtorsk i din bralla

hej tjejer.. jag är tebax... haft det lite stressigt..
    Nu är jag på dag 9 och så här dags brukar jag se tydliga stegringar på ÄL-testen.. har ju ÄL dag 11-13 9 av 10 ggr på dag 12....

MEN INGET..... det är nästan fall för analys a la gravtest för man kan kanske eventuellt se en svag skugga om man vinklar testet..

Blir sååå irriterad.

Förra månaden var ju ÄL nästan en vecka för sen...6 dagar, men det var ju eftersom jag precis gjort en IVF med allt vad det innebär. NU borde allt vara återställt...blir så grinig för för varje dag som det drar ut på det så försvinner vårat IVF-försök bort i fjärran eftersom det ska "Hamna rätt" i cykeln också...grrrrrrrrrr

Får väl fortsätta testa 2-3 ggr / dag nu ... hade ju hoppats att den skulle komma lagom till vår lilla bröllopsresa till helgen men jag har aldrig haft så svagt på dag 9 (förutm förra månaden då)...jag brukar ju för tusan alltid få ett litet streck på ÄL-testerna, men i går var det verkligen helt vitt!?!?!?

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-01-18 10:51:50 följande:
    slemmis!!vart ska ni =)
    Vi har bokat en "lyxsvit" på ett litet hotell ute i .... ja på landet.. -mina kompisar har skrattat åt oss eftersom det ju inte finns något att göra där förutom kyrkor-

I en by som jag inte hade hört talas om innan... den ligger ungefär en timmas bilresa från hemmet så jag åker direkt från praktikplatsen, mannen från jobbet så möts vi halvvägs. Vi har bubbelbadkar på rummet 47 kvm rum med 50 tums tv och en skön säng....helpension med lunch i picknick-korg på lördagen och då ska vi ta en liten dagsutflykt till ett köpcentra med outlet en bit därifrån, träna på gymet på hotellet och bara mysa...
  • slemtorsk i din bralla
    popcornplaya skrev 2012-01-18 14:40:37 följande:
    Slemmis: vad skumt! Själv får jag aldrig helt blanka äl test. Det syns alltid ett extra streck även om det är svagt i början.
    japp så har det varit för mig alltid förut också...och så här dags i cykeln brukar det vara ett tydligt streck som är svagare än kontrollstrecket men klart o tydligt.....

Skitmysko, får väl fortsätta testa o hoppas att det visar sig, blir ju svårt att testa flera gånger om dagen nu när jag går på praktik liksom. en toalett på hela kontoret och jag åker ju hemifrån vid 6 och kommer hem vid 18....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester