Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together.. vi IVF:are har ett uttryck.,... vi är PUPO ... efter man har satt in ett befruktat embryo så är vi PUPO

Pregnant Until Proven Otherwise... och du har ju verkligen fått ett positivt..eller nää hur många positiva tester har du fått egentligen!!?!?!?!?!

OCH hejja din mamma som beslagtog testerna, hon kan sända dem till bättre behövande..sånna som inte fått några positiva tester alltså

• slemtorsk i din bralla
    Zelmilainen skrev 2012-01-07 18:08:33 följande:
    ja vet att ja gjort om ett och samma test säkert 10ggr förra svängen ja försökte bli gravid... och lyste me lampor och fotade olika vinklar. ja ska verkligen försöka låta bli när det e dags, haha... 
    ja försöka kan man ju
  • slemtorsk i din bralla

meh.. jag räknar o räknar och försöker komma ihåg när jag testade positivt på ÄL-testerna.. och jag är nog på BIM-2 el 3 snarare än 4-5.......ja då är det kanske kört iaf -som jag trott från början- borde kanske visat något mer än en inbillad skugga så här dags *S* .....

• slemtorsk i din bralla

Kul att fler ser, vi får väl se om man kan se nåt utan mixtring med kort i morgon... har kommit fram till att jag är på bim-2-3 vilket skulle stämma med 9e som jag skrev i den redan glömda bim-listan. mannen påpekade förvånat i går att han inte märkt av nån pms, och här hos oss känner han av det mer än jag....om ni fattar vad jag menar men jag tycker mig ana en smygande mensvärk i antågande....

• slemtorsk i din bralla

Knasten..inga symtom, men det hade jag å andra sidan inte förra gången jag var gravid heller...så jag avvaktar. Knudsen..säg gärna din mening, men håll god ton, visa respekt och var inte otrevlig.

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-08 11:04:33 följande:
    Svagt på ältest idag med. Dag 14. Tror ni att jag ska sluta med apiforcen nu???
    Du ska väl inte sluta med den förrän ägglossning och med svagt utslag så är det ju inte dags ännu, först när ägglossningstestet är tveklöst positivt ska du sluta för apiforcen ska hjälpa till att bygga upp slemhinnan så den är tjock och fin tills ägget lossar.
    Soffiie skrev 2012-01-08 09:58:06 följande:
    Slemmis vad tråkigt.. vilken dag är du på?
    Vet inte exakt... allt från BIM-1 till-5 men troligtvis närmare-1
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester