• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Kalksten
    Zorro skrev 2011-10-13 10:22:32 följande:
    Jag har inte skrivit så mycket här eftersom jag blivit flyttad fram och tillbaks över månadsgränsen feb/mars, men enligt RUL så är bebis beräknad 2:a mars, så jag får väl hoppa på här! =)

Här är min bebismage i vecka 20. Min navel är väldigt grund nu och ploppar nog ut vilken dag som helst!

vilken fin mage! =)
     ja de där med naveln är kul...jag har alltid haft en djup navel o det har inte gått att nå botten så lätt, nu ser jag botten direkt o kan känna den jättehögt uppe...coolt de där...jag tänkte att min nog aldrig skulle ploppa utåt men nu börjar jag tro att det faktiskt kommer att ske!
  • Ponja

Alltså jag vill verkligen inte såra någons känslor nu, men jag har en djup navel och jag hoppas verkligen jag kommer få behålla den! Jag har verkligen fobi för utåtstående navlar, och har haft det sen jag var liten. Vet inte alls varför :/

• kolapapper
    Ponja skrev 2011-10-13 11:53:50 följande:
    Alltså jag vill verkligen inte såra någons känslor nu, men jag har en djup navel och jag hoppas verkligen jag kommer få behålla den! Jag har verkligen fobi för utåtstående navlar, och har haft det sen jag var liten. Vet inte alls varför :/
    jag tycker också att det är lite otäckt, men jag vet inte alls varför...ser bara helt fel ut.
  • Miss Lady E

Min djupa navel har definitivt blivit mycket grundare :)
    Har RUL på måndag o längtar som tusan!!!!

• Ponja
    kolapapper skrev 2011-10-13 11:54:53 följande:
    jag tycker också att det är lite otäckt, men jag vet inte alls varför...ser bara helt fel ut.
    Ja jag vet inte alls varför jag tycker så. Skönt jag inte behöver känna mig helt ensam om att vara knäpp :)
  • Zorro

Haha, ja min navel får gärna stanna där den är, men med tanke på hur grund den är nu så ploppar den nog snart. Funderar på att tejpa över den med silvertejp så det inte syns igenom i tighta tröjor. ;)

• Nikis
    Wielkip skrev 2011-10-13 14:01:37 följande:

RUL gick bra! Fick nytt bf 8 mars istället för 6 och fick veta att det är en liten tjej Hjärta
    Grattis till lilltösen :) 
  • BertaBus

Vad skönt att det gick bra på RUL och otroligt fina bilder :)
    Alla bilder på era små får mig att längta så himla mycket tills jag får se min lill* den 27:e.

• Chokladälskaren

Jättefina bilder. Så fina bilder fick inte jag idagRynkar på näsan

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD