• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • canjjj

Vad kul wielkip.
    Själv fick vi inga bra bilder alls, bebisen låg så tokigt så man ser knappt vad det är och allt är suddigt. =P
    Det hade varit roligt med en fin profilbild..

• Carla82

Grattis till alla lyckade RUL!

Wielkiep: Fina bilder och grattis till flickan.  

• faceprimer
    Wielkip skrev 2011-10-13 14:01:37 följande:

RUL gick bra! Fick nytt bf 8 mars istället för 6 och fick veta att det är en liten tjej Hjärta

åh,. vad kul!! grattis!
    * I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • Kalksten
    Wielkip skrev 2011-10-13 14:01:37 följande:

RUL gick bra! Fick nytt bf 8 mars istället för 6 och fick veta att det är en liten tjej Hjärta
    Åh grattis vad roligt med så fin bild! =)
  • Wielkip

Tack alla!! :)
    Hon är en mindre vilding där inne, knappt still en sekund men det var bra för la hon sig i en dålig vinkel så bytte hon ändå nästan direkt :)

• faceprimer
    Wielkip skrev 2011-10-13 15:15:47 följande:
    Tack alla!! :)
    Hon är en mindre vilding där inne, knappt still en sekund men det var bra för la hon sig i en dålig vinkel så bytte hon ändå nästan direkt :)

Hur många centimeter var hon?  
    åå vad jag längtar till mitt RUL! 
  • Wielkip

Jag glömde fråga det, så himla dåligt :D det står 11,8 cm över bilden, men det låter lite lite för att vara 18+6 tycker jag?

• faceprimer
    Wielkip skrev 2011-10-13 15:46:38 följande:
    Jag glömde fråga det, så himla dåligt :D det står 11,8 cm över bilden, men det låter lite lite för att vara 18+6 tycker jag?

Fast det ska dom ju säga till dig egentligen.. Det ska du inte ens behöva fråga om tycker jag
    nej, det är nog inte det, kan ju vara något annat. För sitthöjden runt v. 19 (18+0) (enligt en gravid app) är 13-15 cm. Så de är säkert nått annat dom mätte?  
  • Wielkip
    faceprimer skrev 2011-10-13 15:52:49 följande:
    Fast det ska dom ju säga till dig egentligen.. Det ska du inte ens behöva fråga om tycker jag
    nej, det är nog inte det, kan ju vara något annat. För sitthöjden runt v. 19 (18+0) (enligt en gravid app) är 13-15 cm. Så de är säkert nått annat dom mätte?  
    I v.13 skulle sitthöjden va 8 cm har jag för mig, min var 5,7 cm då, och tjejer är tydligen ofta lite mindre så det kanske är det ändå? En mini-bebis :D
    Vad skulle det annars kunna vara, som står högst upp i mitten av bilden, och dessutom det enda numret som angetts i cm?
    BF: 8 mars 2012 Http://Troublewhore.blogg.se
  • faceprimer
    Wielkip skrev 2011-10-13 16:06:59 följande:
    I v.13 skulle sitthöjden va 8 cm har jag för mig, min var 5,7 cm då, och tjejer är tydligen ofta lite mindre så det kanske är det ändå? En mini-bebis :D
    Vad skulle det annars kunna vara, som står högst upp i mitten av bilden, och dessutom det enda numret som angetts i cm?

Vi gjorde UL i v.13 och vår lilla plutt var där 6,9cm i sitthöjd vilket vi fick höra var stort. Men jag vet inte riktigt  
    Har för mig om att vi för länge sen i tråden diskuterade var detta centimeter stod för som stod ovanför bilden för det var fler som undrade... får se om någon svarar här igen för jag har ingen aning   
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD