• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Quinny

NELLIE o Misaki; Grattis till lyckade UL, fina bilder!

Son-03, dotter-08, dotter-10 och bebis bf i mars 2012
  • Scorpio

Fina UL bilder ni har fått :)
    Själv toklängtar jag till fre, då ska vi få kika på vår bebbe! :D känner mig dock lite halvorolig för jag har inte känt den sen i fredags :( före det kände jag den varje dag i ca 5 dagar...

• jeennyy
    faceprimer skrev 2011-10-11 07:28:00 följande:
    Troligtvis växtvärk. Jag har haft så många gånger, det hugger, ilar, ger kramper... I både svanken och i nedre delen av magen samt på sidorna. Har haft så pass ont att jag blivit rejält orolig men har hört hjärtat slå så vet att det bara är vanlig växtvärk, vissa drabbas ju mer än andra. Men är du orolig, så kolla upp det. Hellre kolla upp det en gång för mycket än en gång för lite..
    okej. skönt att höra att det inte bara är jag :) idag har jag inte ont alls (än) så det kan ju vara växtvärk som du säger :) får se hur länge det varar , annars frågar jag BM iallafall. för säkerhetsskull :) tack för svaret!
  • MammasSötnosar

V.20 nu! :) Det går undan!!

♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
  • Neliz9
    MammasSötnosar skrev 2011-10-11 12:53:19 följande:
    V.20 nu! :) Det går undan!!

Vilken mysig mage!! :)
  • MamaNikita
    kolapapper skrev 2011-10-10 19:37:19 följande:
    Jag är lite rundare än dig, men jag ser liksom bara tjock ut, dock mycket lokalt tjock på ett bara konstigt sätt, jaja vi får väl vänta ett tag till då... Jag förstår liksom inte riktigt hur pyret får plats, vi får följa upp våra magar och se vem som får mage först :)
    min mage vill inte heller växa. sett lika dan ut länge nu fast jag är i vecka 19 nu.. vill ha stor mage. men men man får hoppas det kommer snart ;)
  • Marlin16

Niicole: jättefin. En lite knäpp fråga; om du petar på magen är de degig och pluffig då? Jag är nog jämstor med dig men jag är såå plufsig om jag petar på magen. Bara på morgonen är livmodern supertydlig och lite hård men allt annat ärpå mig bara fluff...

• faceprimer
    Marlin16 skrev 2011-10-11 18:28:00 följande:
    Niicole: jättefin. En lite knäpp fråga; om du petar på magen är de degig och pluffig då? Jag är nog jämstor med dig men jag är såå plufsig om jag petar på magen. Bara på morgonen är livmodern supertydlig och lite hård men allt annat ärpå mig bara fluff...

Jag kan dock svara där också, jag är också pluffsig, den känns inte alltid hård. bara ibland, men är oftast vääldigt plufsig och degig..
    * I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • Chetti
    Marlin16 skrev 2011-10-11 18:28:00 följande:
    Min mage är ganska stor men inte bebismagehård utan mjuk och består mest av fett tror jag Glad
    blääääääääääää
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD