• faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

• Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Marlin16

Nicole, i v.15 nånting hade jag max gått upp 2 kg. Nu vet jag inte. Packat ner vågen inför lghvisning, så jag har inte haft nån koll. Max 4kg hoppas jag... V.18 idag.

• Kalksten

Jag har gått upp 2,3kg nu, vägde mig ikväll. Det är de senaste 2v som vikten ökat men tycker jag inte ökat så mkt än vilket e skönt.

• Niiicole

Jag har gått upp 1 kilo ca. Är glad att det inte är så mycket än. Det är ju många veckor kvar!!

• Maeve

Hejsan! Jag är ny här... Har läst tråden många gånger men inte vågat skriva än ;) jag har bf 4 mars. Kan man lägga upp foton från iphone? Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra :)

• Maeve

Tack! Jag vill oxå lägga ut bild på min lille :) får ta och låna en kamera :)

• MammasSötnosar
    Maeve skrev 2011-10-12 08:04:53 följande:
    Hejsan! Jag är ny här... Har läst tråden många gånger men inte vågat skriva än ;) jag har bf 4 mars. Kan man lägga upp foton från iphone? Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra :)
    Om du ska lägga upp bilder med den iPhone så får du gå genom safari & logga in som vanligt & inte genom appen, då går det inte (vad jag vet)

Välkommen hit, vi har BF samma dag :)
    ♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
  • faringe

va mycket fint att titta på här inneGlad va köper ni för storlek på dom första kläderna?

• camamill
    faringe skrev 2011-10-12 09:37:43 följande:
    va mycket fint att titta på här inneGlad va köper ni för storlek på dom första kläderna?
    jag har köpt 56 :)
  • MammasSötnosar
    faringe skrev 2011-10-12 09:37:43 följande:
    jag har också köpte 56, har massa 50kläder i neutrala färger hemma , sonen min kunde bara ha 50 i 1 vecka ungefär sen vart det 56 så jag vill inte köpa för mkt i den storleken men några få plagg, som baskläder blir det nog inhandlat-
    ♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD