Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Hejsan! Jag är ny här... Har läst tråden många gånger men inte vågat skriva än ;) jag har bf 4 mars. Kan man lägga upp foton från iphone? Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra :)
Hejsan! Jag är ny här... Har läst tråden många gånger men inte vågat skriva än ;) jag har bf 4 mars. Kan man lägga upp foton från iphone? Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra :)
Tack! Jag vill oxå lägga ut bild på min lille :) får ta och låna en kamera :)
Vilket fint foto! Jag fick oxå beviljat grav penning. Varit hemma en vecka, skönt men det känns som att jag hinner mer när jag jobbar. ;)
Jag har haft jättesvårt att ligga på rygg innan, fått andnöd och blivit yr och så stramar det överallt.. Men nu sista v har det gjort så ont att ligga på sidan och känns bättre att ligga på rygg...
Jag har beräknat 4 mars och jag e i 37+5....om jag e rätt på det vill säga... ;)
Jag går efter baby gruppens app och då e jag i 37+5 iallafall... Vilken dag byter du vecka?
Konstigt... Enligt familjelivs uträkning e jag i 37+4 och har 16 dagar kvar och enligt babygruppen o babycenter e jag i 37+5 med 16 dagar kvar... ;)
Det e ett mysterium ;)
Ja nu e bebisarna snart här! Jag längtar! E lite trött på att va så osmidig nu!
Grattis till sötnosen!
Grattis viplanerar!