• Svar på tråden Var det rätt att skjuta katten?
  • Sömnstörd
    Buster78 skrev 2011-07-09 18:13:27 följande:
    JAG HAR INTE TIPSAT OM NÅGOT!!!!!!!

NI MÅSTE JU FÖR FAN HA EN SKRUV LÖS HELA HÖGEN!!!

VART HAR JAG TIPSAT OM SÅDAN JÄVLA SKIT!!

Ps, tur att katter är kräsna och inte äter ert jävla gift, men får se hur kul ni tycker det är när något barn varit där och kladdat, och stoppat fingrarna i munen för att inse hur sött och gott dom tycker det är!!!
    education skrev 2011-07-09 18:00:15 följande:
    Jag vill också tacka Buster78 för tipset!
    Hade du vetat något om katter så är det att de äter just glykol.  Förvånad

jag blir faktiskt riktigt skrämd att du som har katt inte verkar veta om det. Det är en vanlig dödsorsak bland utekatter för att bilar läcker glykol.

www.veth.se/article_detail.php
  • Verum

För övrigt är det rätt pinsamt att anmärka på hur någon skriver när man själv inte ens vet att man använder versaler i början på en ny mening.

Låt barnen vara försöksdjur - Tänk genus!
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:15:52 följande:
    "Vi har redan konstaterat att du bor i den nedslitna förorten och din avundsjuka inför de som har resurser att bo bättre eller helt enkelt bryr sig om sin närmiljö är avslöjad i ett tidigare inlägg av dig.
    Jag kan garantera att jag lever ett mycket rikt liv på oerhört många fler sätt än du kan föreställa dig, du är välkommen hem till mig om du betvivlar detta."

38 bast och redan senil?
    eller så särskrev du för att du inte har lärt dig bättre?
    ska fundera på det där pm:et.
    ursäkta den stora skriften.
    nu ska jag flyga till bahamas i min g6.    
    Lycka till och försök att jobba med ditt mindervärdeskomplex.

Ja skicka gärna pm och inbjudan kvarstår så skall jag visa dig vad man kan skapa i livet trots att man särskriver ibland.   
  • bastardized
    Verum skrev 2011-07-09 18:17:18 följande:
    Var inte så blygsam nu Buster78, det var ju ett jättebra tips. Har du några fler? För övrigt får inga barn plats under vår trapp.
  • Moonis

Har det plötsligt blivit pajkastning i tråden Att pika stavning och liknande i tråden kan vi ju vara utan.

• honkie
    Sömnstörd skrev 2011-07-09 17:30:12 följande:
    Och du sspenderar inte tid i den här tråden menar du?
    Så du är inte du utan du är eg din syster?

hur kan jag vara min egen syster. tänk efter noga innan du svarar...
  • Mrs K
    Gurkburk skrev 2011-07-09 18:23:35 följande:
    Man kan tycka vad man vill om utekatter, men när man börjar förespråka djurplågeri då går man över gränsen. 
  • honkie
    bastardized skrev 2011-07-09 18:20:06 följande:
    Lycka till och försök att jobba med ditt mindervärdeskomplex.

Ja skicka gärna pm och inbjudan kvarstår så skall jag visa dig vad man kan skapa i livet trots att man särskriver ibland.   

mindervärdeskomplex? kommer det från killen som kör stora bilar, köper dödliga vapen och skaffar världens största jävla åbäken till hundar?
    om du bor kvar i halland så skippar jag inbjudan. 
  • Buster78
    Gurkburk skrev 2011-07-09 18:23:35 följande:
    Man kan tycka vad man vill om utekatter, men när man börjar förespråka djurplågeri då går man över gränsen. Fy faan, ni får mig att vilja kräkas Kräks 
Svar på tråden Var det rätt att skjuta katten?