Nikis, du ställer dig på knä i soffan med knäna ganska långt ut mot kanten, och så sätter du armarna på ryggstödet på soffan (du tittar alltså mot ryggstödet) så du får lite lutning men ändå inte är helt nere på alla fyra. Just eftersom det kan vara ganska svårt att komma upp sen ;) Jag fastnade ett par gånger så sambon fick komma och hjälpa mig upp, då kände jag mig lite som en flodhäst :)
Jempalainen, nej nedra ungar att kivas med varandra redan! Och det värsta är att dottern gör sig så söt när man ska bli arg på henne... Nu har hon ätit en stor portion tomtegröt och har precis somnat i sin vagn. Jag har petat i mig två Alvedon och parkerat mig på soffan. Snart ska jag sova :)
Lyckligtvis så ringer man och bokar tid på spec mvc, så jag slipper sitta med kölapp. Nej jag känner att det vore skönt att få komma in och kolla upp det, bm på mvc igår sa att jag inte ska vänta flera dagar med att åka in.
På torsdag har jag fått tid hos naprapaten! Wihoo! :)
Jösses, vilken apparat det där verkar vara... Vad är det de sitter och gör i 7-9 mån?! Jag hoppas verkligen att allt går som det ska och lite bättre ändå, men jag förstår att du målar fan på väggen... Jag håller alla tummar och tår för att han sitter på planet 28 feb!
Nu ska jag sova lite hoppas jag, så jag orkar vara lite social på middagen ikväll ;) Kramar!