Carla vad skönt att din son verkar må bättre :) Ja usch, kläderna... och det lär ju bli ännu värre den här gången eftersom jag vet att det är sista gången jag har en liten bebis... men man får väl bita ihop ;)
Ja usch, just nu är det tungt att vara gravid och jag längtar bara tills det är över och jag har honom i famnen. Och det värsta är att när det är över så kommer jag sakna det :) Jag skulle bara behöva en dag som icke gravid och sen skulle jag vara tillbaka på banan igen, men det går ju inte. Imorgon är en ny dag som kanske är bättre :) Idag orkar jag inte ens tänka. Tur att jag ska på middag med en kompis ikväll, få tankarna på annat lite.
Åh, jag älskade verkligen lustgasen! De fick bända den ur mina händer och när narkosläkaren kom in för att lägga EDA så hade jag värk och låg och andades i den. Han sa åt mig att sluta när värken var klar, men jag fortsatte. Då lutade han sig över mig och sa "Stina... nu ligger du och okynnes andas..." och jag skakade febrilt på huvudet. Han sa "Stina... jag ser att du inte har någon värk längre, ta bort masken nu :)" ;) Jag gjorde nämligen misstaget att sluta andas i den för tidigt under en värk, och det gjorde jag inte om! Sen tog jag några andetag extra för varje värk :)