Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Daysis: gullig du är, känns faktiskt lite bättre nu:), tack!
Quattetiin: och du är alltid sååå gullig!!
Daysis: gullig du är, känns faktiskt lite bättre nu:), tack!
Quattetiin: och du är alltid sååå gullig!!
Grattis JN, stor kille:)).
Åh måste få fråga er experter:
Kände nyss ett hugg som en kniv i nedre delen av magen ner mot underlivet. Andra gången efter ca 10 min vart det ännu hårdare som ett knytnävslag och knivhugg, fy fan va ont det gjord, skrek ut av smärta.
Någon som vet vad detta är???? Hjälp ! Bör jag oroa mig?
Åh tack för era svar, det måste vara det! Men herregud vad ont det gjorde.
Jem: inuti ner mot underlivet gjorde det ont och precis så som du beskrev det, man skriker rätt ut, kändes inte som ngt förvärk eller sd. Jag satt i soffan när det hände och hade böjt mig fram lite. Hände två ggr och sen inget mer. Så himla läskigt.
Tack för alla svar.
CAM: så här är det för mig i stort sätt varje natt:(! Ät vad du kommer för haha, det brukar jag göra!
Carla: Ååh vad skönt att allt gick bra och att du vart så lyhörd! Sa de ngt om hon låg märkligt och vad det berodde på? Hade hon kunnat gå bort om ni inte åkt in när ni gjort? Usch ångest!!
Så glad för er skull. hon är bedårande!
Jag kunde inte hålla mig utan meddelade att du fött här igår men sa inget mer än så, hoppas det var ok?:-/
Carla: ja Gud tänk nu inte på vad som kunnat hända, för det vet vi inte, utan vad som faktiskt hände, ni fick en frisk underbar dotter som var riktigt stor för sin ålder. Bättre än så hade det inte kunnat gå:))!
Njut och tänk bara på hur bra allt gick! Och grattis än en gång:), måste vara så skönt att inte vara gravid längre.
Usch jaa, är också livrädd att man inte skall känna henne längre och att ngt ska ha hänt, speciellt nu efter carlas dramatiska förlossning. Ska man åka in så fort man känner mindre rörelser eller när man inte känner några på ett tag? Tycker jag känner henne mindre nu, eller mindre ofta.:-/
Jem: godnatt;-(!, har fortf hopp om att sova inatt !
Ja jag tror ju eg inte att hon är i fara eftersom jag ju känner henne dagligen fortf men så hör man så mkt och så blir man nojjig helt enkelt!! Skönt dock att höra att de sover oftare nu, det känns betryggande!
Åååh imorn kommer äntl din man hem, härligt!! Tänk att han hann hem innan förlossningen iaf.:))