Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Purran, ja när man hörde att de var döda så ville man ju åtminstone tro att det var så... Men man kanske är naiv, jag vet inte? Vi kan ju flyga till månen, så varför inte fota foster inne i magen? Och jag trodde också att det bara var självdöda bebisar... Usch!
Jempalainen, jag är också supertrött men börjar ändå kunna hålla mig vaken på vilja, det kunde jag inte förut :) Jag blir också trött i musklerna fort, och andfådd för minsta lilla, att gå och prata samtidigt är inte det lättaste ;)
Du kommer känna sparkar snart :) Du kanske redan gör det, bara att du inte vet om det ;) Det är rätt lätt att förväxla med tarmrörelser, men det är lilla bebisen som rör sig. Jag kom hem rätt sent igår, och när jag hade lagt mig i sängen var det cirkus i magen, och jag kände det faktiskt även utanpå magen :) Vecka 18 imorgon!
Men förmodligen känner du den kanske redan, bara att du inte vet om det :) När du sen väl känner första gången att det DÄR var bebis, så kommer du förmodligen inse att du känt den ett tag, men inte så starkt :)
Ha en bra dag du också! Jag bor i norra Stockholm, och vädret ser ut att bli riktigt bra idag :) Klart.se lovar 20 grader :) Kram!