Jeanette28 skrev 2011-08-12 20:57:17 följande:
En fraga till er alla...
Vet att jag fragade detta for nagra veckor sen, men undrar fortfarande...
Ar det normalt att inte ha nagra symptom?!
Jag ar i vecka 8+2. Har lite omma brost (men bara om jag tar pa dem) men det ar allt.
I onsdags sa hade jag lite bruna flytningar men ingen smarta alls. Kan det ha varit ett missfall? Det hande bara efter jag gick pa toaletten (nr 2) och efter jag vart lite forstoppad. FORLAT for alla detaljer =) Men kanner att detta ar det enda stallet jag har att fraga pa!
Ska pa ultraljud pa Tis, sa hoppas dem hittar ett hjartslag!
Kram
Gumman, svarar till dig nu som jag svarade då:
Det är definitivt ingen fara, ifall du inte har några symtom. Din kropp är bara bättre inställd till hcg än de flesta.
Istället för att vara orolig, skulle jag njuta av läget.
Att du fått en liten brun flytning i samband med nr2 är väl inte helt ovanligt. Har för mig, att någon annan här i tråden också haft det? Just nu spricker små blodådror lätt inne i slidan och runt omkring, vilket kan medföra bruna eller tom röda flytningar. Så länge som man inte har kraftiga smärtor kan man för det mesta vara helt utan att oroa sig. Och dom smärtorna - dom mräker man definitivt. Typ som menssmärtor.
På tisdag får du sen berätta hur lillen såg ut där inne..
Håller tummarna för att allt ska gå bra! Och nu låter det som en graviditet där du är bland de lyckliga få (1/3 av alla gravida kvinnor) som inte får en endaste symtom.
Kram