Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Har ju inte så mycket val.. eftersom att ul är valfritt så tror jag att de som inte kan
få barnvakt får skippa helt ul.. vilket är fel.. enligt mig iaf..
Både sambon o dottern var med när jag gjorde första ul:et.. hon satt i sin pappas knä
o va jätteduktig... =)
Nu blir det för henne att sitta i sin vagn hela tiden..
Frågade en kompis som är arbetslös om hon ville följa med,men det beror lite på hur hon mår..
Hon är i v 9-10 nämligen o mår illa konstant.. så det är inte säkert att hon orkar..
Men men,vi tar det som det kommer..
Känns riktigt skönt att veta att på onsdag blir det igångsättning om det inte kommit igång.. =)
Så nu fram till dess ska jag plugga så att jag inte har mycket att göra när bebisen väl kommit. =)
Pluggar nämligen en 50 poängs-kurs fram till den 22 april.
Lycka till nu själv! Tänka att få bli igångsatt på fredag.. vad skönt!!
Har du gått 2 veckor över då?
Nu händer det ändå grejer här. Har haft väldigt ont i svanken och nedredelen av magen hela kvällen. Tog ett skönt varmt bad och därefter skulle jag sova. Sov en timme och sen väcktes jag av skarp mensliknande smärta. Trycket nedåt har ökat igen och det värker till och från i underlivet - riktigt skarpa typ som knivstick är värken när jag försöker gå. Magen är helt kass och orolig. Packade min sjukhusväska klar som står nu vid dörren. Mannen frågade om han skulle gå och göra bilen redo för färd mot sjukhus, men jag sa att han kunde ta och sova så länge istället. Vill ju inte att vi båda ska sitta på helspänn och vänta på att värkarna ska sätta igång ordentligt. Men jag tror att det kan vara dags nu... *hoppas hoppas*
Nu ska jag fortsätta gå små rundor i huset och däremellan vilar jag och försöker kolla på något trevligt på datorn. Jag har i varje fall klätt på mig och är helt redo på att åka iväg om det skulle behövas. Å andra sidan kanske prinsessan bestämmer sig för att inte komma ut i natt heller. Men jag är taggad å klar anyway.