Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
K girl: jo i ca 1 min:))
K girl: jo i ca 1 min:))
Jag är helt klart för abort och individens rätt att bestämma över sin kropp och sitt liv, men jag förstår inte heller aborter gjorda efter första trimestern om det nu inte handlar om så grav missbildning att barnet inte lever utanför livmodern eller kommer födas och lida 5 år och sen dö etc vill säga!
Sen varför man gör abort i första trimestern är oviktigt för mig och jag dömer ingen, Oavsätt anledning!
Själv så har jag och min sambo valt att inte göra några sannolikhets tester eftersom vi vill ha vårt barn Oavsätt! Men jag vill samtidigt inte döma de som väljer att ta bort det, även om jag inte delar deras val!
Älskar mitt barn i magen men hatar också att vara gravid, it sucks big time!:)
Sen älskar jag att ha barn och är så lycklig över att vi ska få ett till men är inte en av dom som strålar och pratar och klappar på magen hela tiden och bara mår så bra! I wish!
Babybluey: mina bästa vänner i Sverige hatar också att vara gravida, och min syrra speciellt har alltid nämnt hur mkt Hon avskydde det, tyvärr var jag så naiv och trodde att JAG minsann skulle stråla och äääälska det, var helt övertygad över detta!:D
Har nog aldrig vart så naiv i hela mitt liv, min förra graviditet var värre än denna t.om.
Och jag svor att det var första och sista gången men så fick jag se min son och blev så full av kärlek och beundran att min första tanke var: vill ha minst två till! Galenskap ja, det inser jag nu då jag har en son på 9 mån och är i 4:e månaden, inser vad länge man är gravid och hur länge man mår piss. Nej 2 blir så bra så:))!!
Sofia: denna graviditeten var inte planerad men likaså välkommen:).
När de är så tätt blir det nog jobbigt i början men väldigt kul sen att de är så jämnåriga och kommer förhoppningsvis leka bra.
Men ärligt talat tjejer, man måste väl kunna ha olika åsikter och diskutera dem utan att man måste lämna tråden???!!!
Tycker det är nyttigt med diskutioner och få olika synpunkter i olika ämnen, de ger reflektion och får oss att växa som människor! Så kom igen nu, lämna oss inte!!:)
Carla: tack kunde inte komma på hur diskussion stavades men tyckte bara det såg fel ut haha.
Bra uttryckt Babybluey:)
Ja det är det jag hoppas på att de skall bli täta som tvillingar nästan och alltid värna om varandra.
Undra om det blir samma närhet om man får en flicka(första är pojke)??
Carla du och din bror slutades ni slåss eller?:D Har ni fortf bra kontakt??