Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Carla: koaguleringsvärde??? Gud vad du kan om allt, känner mig helt förvirrad:D. Vad får du betala för morfologican? Jag gjorde den sist på USI och där är det inga problem att få tid, kostade dock 105€.
    Så jag hittar alltså sura ringar på LIDL??

• Stronza simpatica

Babybluey: tack måste vara det då, hade aldrig kramper på detta sättet med min son.

Hur kommer det sig att det är ditt sista barn? Eget val eller biologiskt??

• Stronza simpatica

Åh så känner jag med. Underbart att ha en stor familj men fixar inte fn till graviditet känner jag. Adoptera skulle jag gärna göra dock men vi skulle aldrig få det pga av att man tyvärr måste vara välbärgad för att få adoptera:(!

• Stronza simpatica

Carla: Ojdå, hade jag ingen aning om, nu blir drt förstås svårt att få det inbokat i tid mannaggia. Jag måste få tummen ur och boka den där undersökningen på sjukhuset, allting är bara så jävla krångligt här att man tappar lusten att ta itu med det. Fem tusen mellan händer för att boka en Gyn tid. Bytte nyligen familjeläkaren då vi hittade en precis i huset bredvid o eftersom vi inte har bil så tyckte vi det var perfekt. Saken är bara den att hela mitt kvarter verkar gå hos denna och man får minst vänta 2 Tim varje gång och då har dom t.om. en sjuksyster som bara skriver ut recept.

• Stronza simpatica

Jo recup var det ja,tack:). Jo det där med Mnr det har jag fått markera för dom och trots att hennes sekreterare skriver ut recept så är väntetiden hög, men som jag sist förstod det så har man förtur där om man är gravid så nu ska jag gå o göra alla kärringar sura;)!!

• Stronza simpatica

Carla; ja de är där fanume jämt och sen är det de som klagar mest när de får vänta med. Vad är det du som är pensionär o är här o rännet varje dag har så bråttom till?
    Min läkare tar sån jävla tid varje gång nån går in eftersom hon själv tar alla samtal på telefon också när malör där inne o hongillar att snacka (suck), mina nerver pallar inte sånt, har noll tolerans o tålamod!

• Stronza simpatica

Carla: jamen herregud det finns väl gränser!!

ÄR det verkligen normalt att ha denna sidkramp i magen jag haft nu sen jag vakna?? Gör ont när jag rör mig också.

• Stronza simpatica

Har fortf fruktansvärd kramp/ont i sidan av magen och om jag trycker gör det ännu ondare, kan detta verkl vara växtvärk?? Känns inte normalt, bör jag oroa mig????

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)