Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Jag tar alla prover på Estman mitt emot policlinico, de första blodproverna de ber en ta dom är alla man kan ta typ:D kostar ju en del, förra året tror jag vi betalade där runt 80€ men eftersom jag gjort dem förta året så bad min Bm mig bara göra vissa så det bara på 36€ nu. Annars alla tusen prover efter det var oftast gratis där och ibland kunde det kosta en tia eller så, så det är bra o billigt.
    Vi skippade också privat bm då det verkl är att skänka bort en massa pengar,istället går jag hos en (samma som förra året) på USI vid piazza vittorio emanuele. Vanliga besök är gratis men Ul kostar 70€. Kommer nog bli tvungen att gå till sjukhuset vid några tillfällen med i o med att jag hade havandeskapsförgiftning sist.

• Stronza simpatica

Hellre det än de säger: Ojdå vad gammalt!;)
    Men du skit i det, det är coolt att va ung när man skaffar barn, du kommer alltid vara den där unga Fräsha mamman bland oss tanter.
    Min syrra fick sin dotter när hon var 22 och nu är hon fortf ung och jätte fräsh och min underbara systerdotter är 14 och nästan "vuxen". Och du den biologiskt mest rätta åldern att skaffa barn är mellan 20-25 så
    det är de/vi andra dom är sena, inte tvärtom!:)

• Stronza simpatica

Stinis83: usch varför skulle du titta på det för?:)
    Jag blev snittad sist och det positiva är att man inte känner någonting och det går fort plus att bebisen är helt slät och fin eftersom den inte blivit uttryckt:), just det det bästa av allt underregionen är helt oförstörd;)!

• Stronza simpatica

Skrev långt inlägg men så åkte jag tillbaka eldiga åå mobilen så slöt försvann, aaaaaagrrr va förbannad jag är. Vägrar skriva om.:))

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)