Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Tycker den som vill veta kan få veta men hålla det för sig själv:)!
Tycker den som vill veta kan få veta men hålla det för sig själv:)!
Babybluey: jag hade det precis som du under min förra graviditet och fick inte ens behålla en matsked vatten vissa dagar. Jag kände som du den perioden(fr ve6-15)att det inte var värt det etc etc. Självklart brydde jag mig inte om hur jag såg ut då, det handlade bara om att överleva, och jag svor att det var första o sista gången jag var gravid!
Sen gick illamåendet över och jag mådde bara allmänt dåligt och efter sju månader fick jag havandeskapsförgiftning och bebisen kom ut 7 ve för tidigt. Efter allt detta så var ändå min första tanke när jag såg honom:
Jag vill ha minst två till:D!
Nu vet jag att DET är värt det!:) Håll ut och spyr du upp vatten i mer äntvå dagar måste du få dropp. Kram
Faceprimer: lycka till idag, det kommer gå jätte bra!:)
Stinis83: ursäkta men vilken idiot! Hade min sambo betett sig så där hade jag lämnat honom! Låt han inte komma undan med att bete sig som inget hänt, fegis.
Det är ju ännu en förolämpning! Aldrig på ngt sätt ok att kalla dig horunge, skrika på dig framför ert barn så hon blir rädd och inte ha respekt nog för dina föräldrar heller genom att göra allt detta framför dom!
Ingen förtjänar sån skit o speciellt inte du!
Lycka till, kram.
Stinis83: Men han måste ju ha tappat allt förstånd människan! Usch vad jobbig situation för dig, lider med dig verkligen, glöm nu bara inte att stå på dig. DU har inte gjort något som helst fel över huvudtaget!
Fattar hanINTE det och håller fast vid sin galenskap ja få är hanINTE värd dig och då ÄR det bättre att vara ensam!
Hoppas att allt ordnar sig för det bästa !
Stinis83: Gud vad tråkigt att höra om er situation, jag hoppas att det bara är en livskris din sambo går igenom. Hur som helst så kommer allt ordna sig till det bästa så småningom, jag lovar! Kram
Stinis83: tror jag det att du inte kan vara som vanligt och att du är ledsen, vemhade inte vart det?
Jag bortsätt från många andra tycker att det är totalt hjärtekrossande och ohälsosamt att ni fortfarande lever tillsammans när han tvivlar på om han älskar dig. Ohälsosamt för dig, hur klarar ens psyke det? Totalt dödande för ens självkänsla ju!
Han kan väl bo hos en kompis under några ve eller ngn annanstans så att han kan känna efter vad han egentligen känner för dig, och du kan få lite ro i din själ så gott det nu går?
Själv skulle jag ALDRIG palla leva så där. Du är värd så mkt mer gumman! Kram
Stinis83: jag menar inte heller att man ska ge upp lätt men jag tror att han går igenom en livskris och om han då tvivlar så kan han kanske få mer klarhet om han är ifrån dig i några dagar för att verkl. Känna efter vad han känner, plus att du inte behöver gå runt och känna dig oälskad med honom bredvid som ger tröstande kramar. Nej fy fan, det skulle jag aldrig palla.
Förstår dock att ta hand om dottern helt själv skulle va jobbigt just nu. Själv har jag sambo men han hår och jobbar kl 9 varje morgon och är hemma vid 20.30 på kvällarna och då sover vår 9 månaders son redan, sen är han ledig bara en gång i ve, så man är i stort sätt själv med lillprinsen det mesta av tiden, men det går det med:).
Jag tror med stor sannerlighet att han skulle förstå ganska så fort hur mkt han älskar dig om han var borta några dagar!
Jag hoppas allt ordnar sig:)!
Carla du sätter det verkligen på en spetts hur det är här i rom/Italien, det är precis SÅ det är:)!
Min svägerska har också sina två barn helt lösa i baksätet där de står upp och rör sig hela tiden. Själv vägrar jag åka bil ifall inte oliver sitter skyddat i en bilbarnstol.
Wielkip: jag råkade också bli gravid, har ju en 9 månaders så det var inte direkt planerat men ändå välkommet. En gng oskyddat sex precis efter mens(fattar inte att jag ens kunde ha äl) och puffs så vart man på smällen:)!