Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Carla: gillar inte heller besciamella så han är beådrad att använda bara mozzarella ;)!

• Stronza simpatica

Mermaid: vilken hemsk graviditet du hade sist, värsta mardrömmen:(! Förstår att det tog 4 år till nästa:).
    Jag mår också alltid dåligt under graviditeten, spyr mkt och så men inte under hela, sist var det tull ve 15, Imorn går jag in i ve 15 men tror inte illamåendet kommer avta riktigt än. Det var dock värre förra gången.
    Välkommen till denna tråd:), jag ska också ha runt 16-17:e.

• Stronza simpatica

Jag har berättat för Oliver och Han var med på Ul och kunde se på skärmen men jag tror inte han fattar för han är ju bara 9 månader:).

• Stronza simpatica

Är det fler som tappar en himla massa hår?? Förra graviditeten växte det mkt och blev tjockare men nu tappar jag jätte mkt hår varje gång jag tvättar det eller kammar det:(. Har ju inte så mkt och har verkl. Inte råd med en massa avfall:)!
    Jag har ganska långt men det är tunt.

• Stronza simpatica

Jag oroar mig inte alls längre, mår så dåligt mestadels av tiden och måste i allt ta hand om en 9 - månaders att jag inte har ork att oroa mig. Vill bara må bättre,tänker mest på det. Snacka om ego va? :D

• Stronza simpatica

K girl: PRECIS så känner jag också, får så dåligt samvete över Min lilla son dom jag skulle vilja hitta på då mktmer med, vara mer aktiv och roa/stimulera honom men jag har ingen ork nu när jag jämt mår illa och känner mig allmänt sjuk. Längtar tills det blir svalare och man mår bättre så vi åtminstone kommer ut mer och lite längre stunder.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)