Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

ETSS skrev 2011-08-12 21:09:14 följande:
    Ååh vad jag längtar efter kräftor! Hoppas du får en bra tränings och kräftskive-dag Glad
    Danke
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-13 08:04:16 följande:
    Godmorgon på er Glad
    Jag tvivlar starkt på att det blir en vilodag idag, jag längtar efter en powerwalk Glad
    God morgon! En PW är ju bara såå uppfriskande ingen "riktig" träning (så brukar jag tänka om jag väldigt gärna vill ut och PW'a )
    Nu ska jag över till gymmet - äntligen . Hörs senare alla!
  • Tullemi

Jag ska också springa lite på löpbandet idag. Hade ju bestämt mig för att inte jogga, utan bara styrketräna+crosstrainern, men jag saknar faktiskt löpningen lite. Det får bli en kort "runda" bara Sen får vi se vilka muskler som ska få sig en omgång. Just nu kommer jag dock ingenstans för barnen är givetvis vakna sen kl 6.30 och maken sover som en stock *suck*.

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-14 07:34:02 följande:
    Jobbigt läge, speciellt om man känner sig taggad. Att väcka mannen kanske är så väldans populärt heller?
    Haha, inte för att jag ska träna iaf. Han är så långt ifrån träningsmänniska som man kan bli . Och jag är inte direkt entusiastisk för hans intresse heller: köra motorcykel. Men vi ger givetvis varandra utrymme för att utöva våra "hobbys". Jag ger honom 1 timma till....
  • Tullemi

GÖTT! Det är ordet för dagens träning: bröst, axlar, biceps och mage. Avslutade med 25 min jogging. Tror jag kommer fortsätta med jogging i framtiden trots allt, det ger en speciell känsla Så nu sitter jag här med min överdimensionerade proteinshake och hoppas hålla mig lagom mätt och skippa godsakerna på kalaset vi ska till sen. Den är egentligen inte så stor (shaken alltså) men jag hade i banan och bär och mixade den überfluffig.

Hur mår alla krassliga och friska idag?

• Tullemi

OJOJ, vad barnen är griniga ikväll. Önskar nästan att jag hade mitt träningspass ogjort så jag kunde fly hemmet en stund *harkel*

• Tullemi

Favete: vad härligt det låter, fast kanske aaaningen varmt

• Tullemi
    Evenstar skrev 2011-08-14 19:10:11 följande:
    Jaha nu har jag fått åka iväg och kollat upp min skruttiga hals. Jag hade såklart en riktigt elak bakteriell infektion i halsen. Jag fick order om att ta det lugnt - annars kunde det här leda till att det blev sjukhusvård. Så nu knaprar jag både antibiotika, Alvedon och starkare värktabletter. Jag får varken träna eller instruera under den tiden jag äter antibiotika. :( Sen får vi se hur jag mår efter den tiden. Så jag är lite ledsen i ögat nu..
    Krya på dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Tullemi

MissKaos: visst brukade du hänga i Thailandstråden? Tycker jag känner igen ditt alias.....

• Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-14 20:42:27 följande:
    Jopp! OCh nu är det dax för den tråden igen Hoppas å magrutor till den resan.
    Skrattande  Solig Bra med en sporre, som tex en resa. Vi åker dessvärre inte i år, men jag får väl kämpa i gymmet ändå  
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!