Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Jennnyn skrev 2011-08-19 12:31:53 följande:
    Skickar en kram! Man får faktiskt känna så, det gör de flesta ibland. Ibland behöver man få pausa lite för att uppskatta det man har hemma.

Dåliga dagar har alla! Ibland måste man få skrika ut sin frustration och då finns ju vi här

Att du tog 70 i benpress var ju jättebra! Se det som en morot att uppnå igen, succesivt och med små steg så att du inte överanstränger dig. I början kan det räcka med några få repetitioner på den vikten. Snart fixar du 70 kilo lätt!
    Tack! Dina ord värmer Just nu sover båda barnen och det är lugnt, men tyvärr kan inte jag sova dagtid (av nån anledning) annars hade jag passat på.
    Undrar om jag orkar med en liten gymstund ikväll...hoppas för det är ett andningshål
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Mollly skrev 2011-08-19 14:35:19 följande:
    Här blev det ingen träning idag. Sambon har bjudit ut mig. Så antar att det blir onyttigheter istället för träning :)
    Det låter ju inte helt otrevligt
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-19 16:48:59 följande:
    Kör en runda till på träningen. Fick ett jäkla sug. Mannen kör städningen och läggningen. =)
    Men vilken energiiiii . Dela med dig nu va cuz I need some....
  • Tullemi

Imorgon....då sker det! Ja vad då, undrar ni? Joserni, inget spännande alls, men jag ska ha ett längre pass på gymmet, hade jag tänkt. Kör nog helkropp och lite kondis. Ska bli gott!

Är micropopcorn hiskeligt onyttigt? Gillar inte de man poppar själv....

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-20 06:46:26 följande:
    Nu kommer jag med ett sent svar, men jag tycker att det är att föredra varför allt annat snacks. =)) Sedan beror det ju på vilken mängd du äter och vilka resultat du vill uppnå.
    Ingen stor mängd. Men vi skulle kolla på film och maken satt med Coca-Cola, ostbågar och lösgodis och jag ville också ha nåt. Jag valde då micropop och Paulúns superjuice istället. Jag tycker det var ett hyggligt val under omständigheterna
  • Tullemi

..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-20 11:35:02 följande:
    Klar med min träning! Behöver ju knappast skriva vad.

Gjorde en förbannat god proteinshake efter träningen som bestod av fryst mango, frysta hallon, en halv mogen banan, en skopa vanilj proteinshake och 2 dl mjölk. Supergott! Skrattande
    Jag ska köpa vaniljsmak på mitt proteinpulver nästa gång. Många fler blandningsmöjligeheter ju
  • Tullemi
    Jennnyn skrev 2011-08-20 11:51:32 följande:
    Tredje träningsfria dagen! Klättrar snart på väggarna, men jag tänkte ta en lång promenad om en stund! Fortfarande ingen röst....
    Tur du kan skriva av dig här då Vi "hör" dig.
  • Tullemi
    Jennnyn skrev 2011-08-20 13:02:29 följande:

Skönt det, för ingen annan hör mig just nu

Du, jag testade ditt tips om att blunda för att klara de sista repetitionerna - och det funkar
  • Tullemi

Jag har en sammansättning av olika proteiner och jag gör en shake 2 ggr/dag och tar som mellanmål. Sen tränar jag så ofta jag kommer iväg och det kan bli 3-6 ggr/veckan. Om det extra proteinet är nödvändigt? Vet faktiskt inte, men jag hört att det ofta så att tränande tjejer är kassa på att få i sig tillräckligt med protein så jag kör på

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!