Träningsnördar - här samlas vi!
ETTS: jag hakar på din fråga. Vill ha sådana armar också
F.ö en halvkass träningskväll. Löpbandet i 40 minuter och efter det orkade jag inte mkt mer än biceps/triceps, plankan och några utfall. Såå trött
ETTS: jag hakar på din fråga. Vill ha sådana armar också
F.ö en halvkass träningskväll. Löpbandet i 40 minuter och efter det orkade jag inte mkt mer än biceps/triceps, plankan och några utfall. Såå trött
Idag var jag iväg och köpte hantlar (3 kg's) och en bra träningsmatta. Det är ju många kvällar man skulle kunna fixa några hantelövningar hemma, och vi har en gymboll på vinden som jag ska damma av .
Nu sitter jag med lunchen: omelett, räkor och tomater. Enkelt och bra
Nu en PW på 5-7 km. Gymmet stänger om 8 minuter, så inget besök dit.
Middag: en kantarellsmörgås (middag å middag) men jag äter nåt mer efter PW'n.
Jag efterlyser min ork. Jag har vilja motivation plus att jag känner mig pigg. Men så fort jag ska jogga...kroppen känns trött och seg som efter en festkväll. Blaha! Hur kan det bli så här då?
Tack för alla svar. Jag tycker att jag varit duktig med vattnet, men kanske ska se över det ändå. Sen maten... Tja det kan bli lite sisådär när man sätter sig själv sist. Jag menar att det är fullt upp med att se till ungarna och ibland äter man på stående fot, nåt lätt - inte dålig mat men ev inte tillräckligt i mängd och sammansättning.
När jag kör hårt på crosstrainern så ligger min puls på ca 160-170. Jag har en pulsklocka som jag inte börjat använda än - funderar faktiskt på att sälja den, det verkar bara vara krångligt . 2 miljoner knapptryck....min puls går upp bara av att sitta och klura ut hur den fungerar.
Jag har förstått att man ska tillföra vätska när man tränar, men jag mår såå illa om jag dricker under träningen (löpbandet). Är det en dålig idé att hoppa över dryck under själva träningen? Tänkte dricka innan och direkt efter istället. Jag fattar inte hur andra står ut med kluckandet i magen och det känns ju som om vattnet är på väg upp igen...
Gryndrömmar: låter som en av mina favoriter . Fast jag har tomat istället för gurka. Och lime istället för tabasco...jaja, ganska likt iaf