Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Till salladen kan jag ev ta finncrisp men lite färskost och en skiva kay. Iaf om jag behöver/har vid med nåt matigare.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

En skiva kay? Det ni! Vad sägs om lax istället, haha . Skriver från mobilen.

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-29 13:27:26 följande:
    Stort grattis! Bra kämpat!! Solig
    Kan bara hålla med
  • Tullemi

Min träningsdag: crap!
    Slängde bräder med maken (vi byter fasad) sen åt jag en halv pizza Förvånad och sen somnade jag med barnen Tungan ute. Hur mycket jag än älskar dessa fina soliga (vaaarma) dagarna så tar de på mina krafter löjligt mycket. Men nu är jag uppe en stund och ser hur mina nördvänner (ni) har det ikväll . Jag satsar på en lördagsmorgon på gymmet med helkropp styrka och en halvmil på bandet. Ha det gott alla härliga FL-vänner!

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-29 22:48:35 följande:
    Hur varmt är det egentligen i Sverige?
    Idag har vi haft ca 28 grader. Nu på kvällen kom det en härlig lätt vind, perfekt temperatur men då skulle det bäras brädor *pffft* (jag bor i Göteborg)
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-29 22:57:50 följande:
    Det jobbiga med Sverige är väl att det inte är anpassat för varmt väder och därför blir det så jäkla varmt i hemmet framförallt. Jag skulle t.ex aldrig klara mig utan AC här. Däremot skulle det bli panik om det började snöa. Det finns inga element. Haha.

Men jag kan trösta er med att det är 48 grader här dagtid.
    Precis. Vårt hus riktigt suger åt sig värmen och på kvällen är sovrummen på övervåningen übervarma. Vi har en portabel AC i sovrummet, men den låter ju så mycket. Men det är gott att den finns iaf.
  • Tullemi

Idag blev det ett bra morgonpass:
    Uppvärmning på crosstrainern, helkropp styrka och 25 min jogging. Sen klämde jag in en solning också. Jag avskyr att ligga i solen ute, men jag vill gärna ha lite färg på kinden ibland
    Nu ska även jag göra en smarrig räksallad

• Tullemi

Middag idag blir ungsstekt hel kyckling och en sallad till. Min man får vitlöksbröd också.

• Tullemi

Guten Morgen! Idag ska jag ta en tur runt Prästtjärn och sen hem (eller till gymmet) för några extra övningar.

Det är himla synd att man inte kan punktbränna fett Tungan ute. Jag har några problemområden:
    -Triceps (lätt gäddhäng)
    -fett i vecket vid armhålan (inte så snyggt i vissa plagg)
    -insidan lår
    -huden skrynklig från graviditet precis runt naveln fast det har ju inget med fett att göra.
    -sen de svårarbetade "kärlekshandtagen"
    Ja, nu fick ni en mkt intressant genomgång av det, haha

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!