Träningsnördar - här samlas vi!
Till salladen kan jag ev ta finncrisp men lite färskost och en skiva kay. Iaf om jag behöver/har vid med nåt matigare.
Till salladen kan jag ev ta finncrisp men lite färskost och en skiva kay. Iaf om jag behöver/har vid med nåt matigare.
En skiva kay? Det ni! Vad sägs om lax istället, haha . Skriver från mobilen.
Fav: pooool, vad underbart
Min träningsdag: crap!
Slängde bräder med maken (vi byter fasad) sen åt jag en halv pizza och sen somnade jag med barnen . Hur mycket jag än älskar dessa fina soliga (vaaarma) dagarna så tar de på mina krafter löjligt mycket. Men nu är jag uppe en stund och ser hur mina nördvänner (ni) har det ikväll . Jag satsar på en lördagsmorgon på gymmet med helkropp styrka och en halvmil på bandet. Ha det gott alla härliga FL-vänner!
Idag blev det ett bra morgonpass:
Uppvärmning på crosstrainern, helkropp styrka och 25 min jogging. Sen klämde jag in en solning också. Jag avskyr att ligga i solen ute, men jag vill gärna ha lite färg på kinden ibland
Nu ska även jag göra en smarrig räksallad
Middag idag blir ungsstekt hel kyckling och en sallad till. Min man får vitlöksbröd också.
Guten Morgen! Idag ska jag ta en tur runt Prästtjärn och sen hem (eller till gymmet) för några extra övningar.
Det är himla synd att man inte kan punktbränna fett . Jag har några problemområden:
-Triceps (lätt gäddhäng)
-fett i vecket vid armhålan (inte så snyggt i vissa plagg)
-insidan lår
-huden skrynklig från graviditet precis runt naveln fast det har ju inget med fett att göra.
-sen de svårarbetade "kärlekshandtagen"
Ja, nu fick ni en mkt intressant genomgång av det, haha