• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Jennie med ie
    godisgrisen skrev 2011-07-22 21:11:59 följande:
    Tycker du skött dig riktigt bra! Men ändå skönt att snabbt komma tillbaka i rutinen

Själv ska jag få till ett pass armar/axlar/rygg + plankan imorgon....skulle gjort det idag, men hade verkligen ingen motivation.....men imorgon SKA det bli av.
    Ja för tänk att det SKA det! Annars skäller jag på dig
  • godisgrisen
    Jennie med ie skrev 2011-07-22 21:13:55 följande:
    Ja för tänk att det SKA det! Annars skäller jag på dig
    Ja gör det
  • hellekis

Idag spurtade vi (jag och son i barnvagn) i uppförsbackar och sedan powerwalkade i mellan, ca 35min.. men i den här jävla kladdiga värmen blir man helt slapp :(

• ETSS
    hellekis skrev 2011-07-22 22:11:52 följande:
    Idag spurtade vi (jag och son i barnvagn) i uppförsbackar och sedan powerwalkade i mellan, ca 35min.. men i den här jävla kladdiga värmen blir man helt slapp :(
    Bra gjort!
  • ETSS

Ska ut och powerwalka ca 5 km idag. Sommaren här har varit enormt fin här och jag har nästan uteslutande tränat på gym. Idag tornar regnet upp sig men jag SKA ut så småningom

• Tullemi

Buhu, ännu en dag utan träning. Jag känner mig för risig för att våga träna. Huvudet är snurrigt och det bränner i ögonen och jag har lite feber. Konstigt nog inte ont i kropp eller hals, men det är väl bättre att inte gå antar jag?! Jag vill komma igång med 4-5 pass i veckan igen för nu blir det bara 2-3 och det är fööör lite.

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-07-23 08:13:59 följande:
    Godmorgon.

Kul med en träningstråd. Här kanske jag kan trivas ;)
    Välkommen Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-07-23 08:20:59 följande:
    Buhu, ännu en dag utan träning. Jag känner mig för risig för att våga träna. Huvudet är snurrigt och det bränner i ögonen och jag har lite feber. Konstigt nog inte ont i kropp eller hals, men det är väl bättre att inte gå antar jag?! Jag vill komma igång med 4-5 pass i veckan igen för nu blir det bara 2-3 och det är fööör lite.
    Stackars dig. Om du kan gå ut, bara en liten promenad (om febern inte är så hög) och inte i motionssyfte utan bara för att få frisk luft?
    Förstår att du längtar efter träning :)
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-07-23 08:32:32 följande:
    Stackars dig. Om du kan gå ut, bara en liten promenad (om febern inte är så hög) och inte i motionssyfte utan bara för att få frisk luft?
    Förstår att du längtar efter träning :)
    Ja, en promenad ska jag ta, det är bara skönt närman är lite grötig i skallen
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!