• mirakel

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

ok, kollar om jag lyckas! :) betala den.
    FET kostar 1088 euro + 100 euro i exp.avg. så : 1098..

• mirakel

MillaQ vi har fått ersättning för ÄD Finland. ( innan jag fyllde 43, får se hur det går denna gång....) och jag har barn sedan tidigare, men inte min kille.

• mirakel

Lite ledsamt är det allt!

Ja, tuvalina det var det sista.

Efter vårt MA i v 19 (spontangraviditet) satsade vi på äggdonation.

Fick ju två ägg av första donatorn, som sattes,in ett o ett.... Negativt på båda.

O i höstas ny donator o 3 ägg. Första färsk med två ägg, blev gravid...men MF i v 6...så nu vr det sista...o negativt. Båda frysäggen var score 4...... Övriga 3.

Vi hoppas på att få tillbaka pengar. Om man nu får det upp till man är 45 försöker vi en gång till. Men kommer byta klinik. Vart vet vi inteännu.

Skönt att ni fick 4 ägg! Hoppas det går vägen nu!

Hur gick VUL ninacamilla?

O Ypke, testdag straxt....hoppas! Kram

• mirakel

Iaf AVA i Åbo och Tammerfors är uppköpta!

Tack myran o Lie o ni o alla ni andra för pepp... Ja för ett par dagar sedan var jag riktigt ledsen o btter... Och när jag slutade medecinera kändes det som jag hade ett adrenalinpåslag i nästan två dygn... Konstigt!! Nu har det gått över...ännu ej fått mens...

Klart vi ställer oss,i någon lr flera köer... I väntan på pengar o ork!

Kram

• mirakel

Iaf AVA i Åbo och Tammerfors är uppköpta!

Tack myran o Lie o ni o alla ni andra för pepp... Ja för ett par dagar sedan var jag riktigt ledsen o btter... Och när jag slutade medecinera kändes det som jag hade ett adrenalinpåslag i nästan två dygn... Konstigt!! Nu har det gått över...ännu ej fått mens...

Klart vi ställer oss,i någon lr flera köer... I väntan på pengar o ork!

Kram

• mirakel

Pia700 Till mig sa de att återföring bör ske dag 18-26. För dig blir det väl dag 26 så det ska nog vara Lungt! :)

• mirakel

Sååååå tråkigt Ypke! Var detta andra testdagen? :'(

Jag har fått kortison... Har allergi...och ibland någon slags hudlossning på händerna, men enl. Hudkliniken var det inte ngn autoimmun sjukdom...

Lyckades ju iaf bli gravid med twins i julas...även om det sedan Blev MF, då tog jag jag prednisolon och trombyl.

Även på detta sista FET...men det var ju ett klass 4...

Så säg att du vill ha det. Min Gyn. Som även skriver mina svenska recept sa att det nog inte har nån verkan...lite "ryssmetoder" tyckte han det var.. men, men...vad vet man...

Kramar

• mirakel

Ypke: han menade nog bara att det är vanligt med kortison vid ÄD osv. i Ryssland.... Men jag tycker det verkar användas lite varstans bara i lite olika doser.. tror ni att ni kör ett försök nu direkt? Jag fick göra det vid vårt första FET ...då behövde jag ej nedreglera m spruta..

När har du testdag tuvalina? Vi Behöver plus och hopp här i mängd! Hoppas!

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011